het ongeval op de kartbaan in zaltbommel 11-12-06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minibike team gelderland
- forum gebruiker
- Contacteer:
het ongeval op de kartbaan in zaltbommel 11-12-06
hallo carlo vd akker van minibike team gelderland is maandag 11-12-06 zeer hard onderuit gegaan daar bij is hij afgevoerd met de ziekenauto naar tiel zij verwondingen vielen later naar veel foto's en mri scan nog wel mee hij liep hierbij een lichte hersenschuding op en zijn rechter ribbenkast zwaar gekneust en ook zijn schouder is zwaar gekneust hij is nu even uit de running en wij van minibike team gelderland wensen hem heel veel sterkte . ik remco vd akker wil nog even bedanken voor de goede hulp die er is geboden bedankt!!!!!!
-
Jeffrey#28
-
kleine_duivel
- spammer
- wijntje
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: het ongeval op de kartbaan in zaltbommel 11-12-06
Wat zie ik nou , carlo in de lappenmand, wens je snel veel beterschap ,Maar gekneusde ribben is zeker nie prettig !!!
hou je taai !! PS :er zijn 2 soorten minibikers, minibikers die vallen,en minibikers die nog gaan vallen.
beterschap Marco en Betty
hou je taai !! PS :er zijn 2 soorten minibikers, minibikers die vallen,en minibikers die nog gaan vallen.
beterschap Marco en Betty
Laatst gewijzigd door wijntje op di 12 dec 2006, 17:01, 5 keer totaal gewijzigd.
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Contacteer:
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Sterkte gewenst, ook van mijn kant.kleine_duivel schreef:sterkte!
(er gaan steeds meer hard op hun plaat indoorprecies waarom ik aan indoor rijden een pokkehekel heb
)
Indoor blijft natuurlijk risico, maar mijn mening: een fanatieke minibikers doet niets liever dan indoor-racen om zn techniek omhoog te brengen.
Indoor racen leer je het meest...
Goed indoor rijden, betekend ook dat je buiten goed rond kan komen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
tieske
-
Bouke