[TE KOOP] Blata elite 14R
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Omdat ik nogal problemen had met de zit houding en dan vooral om me voeten op een plek te houden, ze schoven telkens langzaam van het steppie af. Heb ik even snel andere steppies gemaakt, mocht het bevallen werk ik ze netjes af ziet er zo nog niet helemaal netjes uit maarja liever goed zitten dan er mooi uit zien

R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Komt goed Franse zie je donderdag
Binnekort gaat er nog een extra setje schoenen voor de bizeta richting Hank voor Hank voering, en dr word binnekort een 18mm phbg (niet spaco) Dellortho besteld die op de blata komt. Gaat een nieuw zuigertje in van de winter en het inlaat kanaal word nog wat geflowd en we zijn klaar voor volgend jaar
Binnekort gaat er nog een extra setje schoenen voor de bizeta richting Hank voor Hank voering, en dr word binnekort een 18mm phbg (niet spaco) Dellortho besteld die op de blata komt. Gaat een nieuw zuigertje in van de winter en het inlaat kanaal word nog wat geflowd en we zijn klaar voor volgend jaar
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dankje Eef 
Heb er al veel plezier aan beleefd
Heb de steuntjes hier boven dr maar af gesloopt was niks, heb ze van me tai chi afgehaald zelf gemaakte stepjes met een opstaande rand
Moet nog keer setje maken van Aluminium is mooier maar dat komt wel
Afgelopen keer in Middelburg eens kunnen rijden met een fatsoenlijk zit, ging super
Had alleen wat problemen om tempratuur in me achterband te krijgen en daardoor een stuiter/glij probleem van achter maar dat mag de pret niet drukken 
Heb er al veel plezier aan beleefd
Heb de steuntjes hier boven dr maar af gesloopt was niks, heb ze van me tai chi afgehaald zelf gemaakte stepjes met een opstaande rand
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
-
Sjees
Er waren genoeg mensen met dat probleemRaytje192 schreef:Dankje Eef
Heb er al veel plezier aan beleefd![]()
Afgelopen keer in Middelburg eens kunnen rijden met een fatsoenlijk zit, ging super
Had alleen wat problemen om tempratuur in me achterband te krijgen en daardoor een stuiter/glij probleem van achter maar dat mag de pret niet drukken
Ik kreeg mn achterband ook niet lekker op temperatuur, vandaar dat ik 2 keer onderuit ben gegaan en het nu nog steeds voel in mn benen..
Wat voor stepjes ga je er dan pcies op zetten?!
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Das onderandere de reden dat ik ook paar keer op me plaat ging inderdaadSjees schreef:Er waren genoeg mensen met dat probleemRaytje192 schreef:Dankje Eef
Heb er al veel plezier aan beleefd![]()
![]()
Ik kreeg mn achterband ook niet lekker op temperatuur, vandaar dat ik 2 keer onderuit ben gegaan en het nu nog steeds voel in mn benen..![]()
Wat voor stepjes ga je er dan pcies op zetten?!
Uhm moet ff kijken, kan nou wel langzaam merken dat me zuigertje aan vervanging toe is maar denk dak de 7de nog wel mee rijd
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vandaag is de blata compleet uit elkaar geweest op het blok na om al het rubber en al te verwijderen want overal zat rubber van de kartbaan aan vast geplakt, dus alles weer netjes gepoetst. De 69 nummers zijn verwijderd en me eigen nummer nummer 13 is daar voor in de plaats gekomen
En heb vandaag een 17.5 PHBN Carburateur gekocht voor de blata die hebk 7 januari
7de rij ik nog met de blata in Middelburg en dan gaat er nieuwe zuiger in en ga ik het blokje ff na lopen, lagertjes etc en eventueel flow ik de carters nog wat 
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
-
schroefje
-
schroefje