PKE echt 17 december
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
double minibike
- forum gebruiker
-
Reijs Racing Team
Zo double dan weet jij meer dan dat wij zelf weten..double minibike schreef:dan zal ik het makkelijker maken voor de mensen die jou niet begrijpen...
het word een hoge Grc..............of een lage Dm............(of andersom)
Zou ook graag een bike willen hebben die ik kon verlagen/verhogen..
Ga ook maar eens met de BIG BOSS babbelen.....
En ja of het Grc of Dm wordt zien we inderdaad wel in de NMC......dat er Bizeta onderzit met een K...a O..s.eki.g is al bekend bij veel mensen naar het schijnt...
M.v.G...Mikey..Minibikey..
-
Jeffrey#28
Gogghh de nieuwe grc is net zo hoog als de dm dus je weet nog steeds niet wat het word... double.. dus je ziet het wel met de nmc..*geen sponsor* Racing Team schreef:double minibike schreef:Ja twan ze reden allebij fijn.. maarja 1 motor reed het fijnste en zat net iets hoger dan de ander dus dat zal het worden he.. ik zeg nog nix maarja het word in iedergeval een mooi jaar...![]()
M.v.G...Mikey..Minibikey...
Inderdaad een DM is net iets hoger..........
Ps.. ik heb op bijde motors gereden en als ik nou op een hoge grc heb gereden en op een lager model dm..
M.v.G...Mikey..Minibikey...[/quote]
Mike vind het nou eenmaal leuk geheimzinnig te doen...en vooral als iedereen m aandacht geeft.....maarja...verder is het een coole gast
-
Reijs Racing Team
Mike vind het nou eenmaal leuk geheimzinnig te doen...en vooral als iedereen m aandacht geeft.....maarja...verder is het een coole gastJeffrey#701 schreef:Gogghh de nieuwe grc is net zo hoog als de dm dus je weet nog steeds niet wat het word... double.. dus je ziet het wel met de nmc..*geen sponsor* Racing Team schreef:double minibike schreef:Ja twan ze reden allebij fijn.. maarja 1 motor reed het fijnste en zat net iets hoger dan de ander dus dat zal het worden he.. ik zeg nog nix maarja het word in iedergeval een mooi jaar...![]()
Inderdaad een DM is net iets hoger..........
Ps.. ik heb op bijde motors gereden en als ik nou op een hoge grc heb gereden en op een lager model dm..of andersom.. dan weet je het nog steeds niet..
Jeffrey verhagen sjonge jonge wat ben jij een toffe peer zeg zo eey jij krijg van mij een dikke vette pluim..
-
Jeffrey#28
hahaha je hebt echt een sportmentaliteit ja! Geweldig...daarom is iedereen ook zo enthousiast over MIKE BOOT...*geen sponsor* Racing Team schreef:
Jeffrey verhagen sjonge jonge wat ben jij een toffe peer zeg zo eey jij krijg van mij een dikke vette pluim..ga nou maar eerst zelf trainen en doen voordat je over mij gaat praten.. ik heb een sport mentaliteit en kan dat van jou tot nu toe nog niet echt zeggen... ik zie je volgend jaar wel rijden jeffrey in de (opstapklase
)....
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Heren, Volgens mij is deze topic voor een verslag van Echt en niet om elkaar af te blaffen.
Wat een zielig gedoe hoor. Toon eens wat meer respect voor elkaar en vecht die onderlinge strijd eens uit op een baan... b.v. op 7 januari in Echt
Wat een zielig gedoe hoor. Toon eens wat meer respect voor elkaar en vecht die onderlinge strijd eens uit op een baan... b.v. op 7 januari in Echt
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
-
Jeffrey#28
Van: *geen sponsor* Racing Team
Aan: Jeffrey#701
Geplaatst: Do Dec 21, 2006 10:17 pm
Onderwerp: minibike
ja dat weet jij ook zo goed het jeffrey.. maar laten we er nou maar over op houden heb geen zin meer om je nog erger voor paal te zetten.. met je 2 linker handen.. maar jeffrey veel sucses op de 600cc of ga je toch minibiken.. of word het weer mountainbiken...
Nouja...laten we maar ophouden...MIKEY
Aan: Jeffrey#701
Geplaatst: Do Dec 21, 2006 10:17 pm
Onderwerp: minibike
ja dat weet jij ook zo goed het jeffrey.. maar laten we er nou maar over op houden heb geen zin meer om je nog erger voor paal te zetten.. met je 2 linker handen.. maar jeffrey veel sucses op de 600cc of ga je toch minibiken.. of word het weer mountainbiken...
Nouja...laten we maar ophouden...MIKEY
- pascalvr6
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dat geld voor jou het zelfde ruudruud schreef:mikey ik erger me redelijk vaak aan je posts je kan super hard en goed rijden ik doe het je niet naar maar soms ben je echt irritant das mijn mening die ik even wil geven !!
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/