Helaas was de bike niet helemaal regelmentair. Daar de wielbasis 730 + 5% mag zijn en ik op een 800mm zat, moest er wat gaan gebeuren. Gewoon het achterwiel naar voren plaatsen was geen optie, dit liet de brug niet toe, en ook de uitlaat zat in de weg. Het frame aanpassen is voor mij niet zoon probleem. Ik zat alleen met de uitlaat in me maag. Gelukkig kwam hank to the rescue. Hulde voor deze man......
Hank bood aan om me frame tig af te lassen en de uitlaat te verbouwen. Had het frame ingekort en lasklaar gemaakt en ben hiermee naar lekkerkerk gereden, waar ik een dikke dag te gast ben geweest bij Fam Kok. Het was alles bij elkaar toch nog een hoop werk. De uitlaat zijn diverse nieuwe konussen voor gemaakt om ruimte te maken voor het achterwiel.
Het frame was chroom, maar door het inkorten en lassen was de achterkant nu blank staal geworden. Dus heb ik het hele spulletje naar de coater gebracht. Ben vandaag wat begonnen met opbouwen en zal hiervan wat plaatjes schieten en hier neerzetten..
Groet Roel.........
Zoek de verschillen...........
update 4-2-07
Het vele commetaar van lezer over het knikje aan het einde van de uitlaat met de demper, hebben er toe geleden dan hank weer een dag niet aan zijn eigen creatie heeft kunnen werken, en ik een halve tank diesel heb moeten verstoken.
maar desalnietemin ben ik weer blij met de aanpassing en oogt het nu wat airodynamischer. Verder is deze aanpassing zuiver cosmetisch geweest, kwa vermogen maakt het geen pukkel uit..
hier het plaatje:

Update 6-1-07
De kap staat in de spuitplamuur. Kon het niet laten om er ff een foto van neer te zetten..
Update 28-12-06
Om het luchtfilter probleem te tackelen heb ik iets van een airbox in elkaar gesoldeerd. Het liefst maakte ik er 1 van carbon, maarja, die mogelijkheid heb ik niet, dus daarom maar van blik. Val ikzelf wel weer een kilo af ofzo.
Update 25-12-06
Tussen het uitslapen en het kerst diner toch nog even de schuur ingeweest. wat onderdelen eraan gehangen en natuurlijk een paar plaatjes gemaakt. Wordt wel wat krap trouwens bij carb/filter/uitlaat. Hier moet ik nog even wat over nadenken en passen en meten, komt goed....
Update 24-12-06