bjorntje_zelfbouw schreef:zeg maar meer problemen een tai chi heb je super veel problemen en hij is ook niet zo gewelig snel als ze zeggen echt waar....
wat voor tai chi?
een met trappers zeker?
tai cihi is goed snel hoor.
bjorntje_zelfbouw schreef:zeg maar meer problemen een tai chi heb je super veel problemen en hij is ook niet zo gewelig snel als ze zeggen echt waar....
wat voor tai chi?
een met trappers zeker?
tai cihi is goed snel hoor.
Dat ligt gewoon aan de chinese kwaliteit..
De ene is super en de andere moet je altijd aan sleutelen..
problemen met een tai chi echt niet Mijn blok loopt al meer dan 1 jaar zonder er wat aan te doen 1 keer trekken en hij start. En nee ik rij er niet voorzichtig mee ik reed er mee op de kartbaan tussen grc's met 6 pk ofzo. Het enigste wat standaard het probleem is van de tai chi is de koppeling maar dat hebk al gezegt daarom zit er ook een bizeta koppeling me tai chi
Zoals hier boven gezegt je hebt altijd die standaard chineesje dingetjes van slechte remmen ofzo Maar dat hebben ze allemaal ook die taebo
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
problemen met een tai chi echt niet Mijn blok loopt al meer dan 1 jaar zonder er wat aan te doen 1 keer trekken en hij start. En nee ik rij er niet voorzichtig mee ik reed er mee op de kartbaan tussen grc's met 6 pk ofzo. Het enigste wat standaard het probleem is van de tai chi is de koppeling maar dat hebk al gezegt daarom zit er ook een bizeta koppeling me tai chi
Zoals hier boven gezegt je hebt altijd die standaard chineesje dingetjes van slechte remmen ofzo Maar dat hebben ze allemaal ook die taebo
Nou ik deed dat eerst ook toen kocht ik een b1 rep. Ik wou van mezelf een pak hebben omdat ik bang was op te vallen nou dat was niet zo'n slecht idee. Ik stap vanaf die dag nooit meer zonder pak en helm op mn minibike.
steef1 schreef:Nou ik deed dat eerst ook toen kocht ik een b1 rep. Ik wou van mezelf een pak hebben omdat ik bang was op te vallen nou dat was niet zo'n slecht idee. Ik stap vanaf die dag nooit meer zonder pak en helm op mn minibike.