14-08-07
update, ik heb een nieuwe kit zuigerveer, voor en achter carbon spatborden en me zitje gspoten (me kuip komt nog)

21-05-07
ik heb nu al een weekje een nieuwe uitlaat (d-race uitlaat) + bijbehorende demper. en het verschil is goed te merken

14-04-07
me kuipje gespoten en nieuwe valdoppen (aan de achterkant) en nieuwe carbon luchtsleuvel op me radiateur.

14-04-07
ik heb inmidels een nieuwe helm

06-04-07
ik heb gister domino snelgas carbon valdoppen en wat nieuwe stickers gehaald en me kappen zijn bijna klaar aleen me kuip nog en die ga ik morguh in de blanke lak zetten.

01-04-07
ik had van me ouders een nieuw zitje gekregen
en dan zet ik nieuwe foto's hier. (de kleuren zijn niet zo duidelijk op de foto omdat de zon veelste vel was)

26-03-07
val party van me zus

24-03-07
alles in de primer:

vanochtend heb ik me bike opgehaald hij heeft nog geen 5liter opgereden das ook te zien, hij staat nu wel al 3 en halfe maand stil dus ik ga nu effe alles controleren benzine verversen en ik ga er nog een 17.5mm carb opzette en een killswitch foto's volgen morgen

03-02-07 (ik heb een zwefende schrijf en een blata racing tandwiel erop gezet)

15-02-07
ik ben bezig met een nieuwe paint voor me kappen te zoeken en ik heb nu dit gemaakt. volgende week heb ik me d-race pak binnen die word blauw met flour geel dus dat past dan ook mooi bij elkaar