kan je hem er niet gewoon opschuiven?
of je hebt geen PHBG..
PHBG is een opschuif carburateur meende ik.
anders zul je zo'n lelijk rubbertje moeten monteren.
basjee schreef:kan je hem er niet gewoon opschuiven?
of je hebt geen PHBG..
PHBG is een opschuif carburateur meende ik.
anders zul je zo'n lelijk rubbertje moeten monteren.
maak ook even een topic aan
Nee ik kan hem er niet gewoon opschuiven anders deed ik dat wel....
En nee dit is geen opschuifcarburateur want hij komt van een scoot.
Rubber vind ik geen optie.
Ik ben op zoek naar mensen die er iets uit staal ofzo ervoor gedraaid hebben.
Dell'Orto - Carburateur.Type: 21 mm.Passend op: Minarelli.Met handchoke en olieaansluiting.Afmetingen:- Filterkant: 38 mm.- Inlaatkant: 25 mm. ..... Lees verder
je hebt een PHBH carburateur, dit is een INschuif... PHBG is opschuif ( rijden de meeste puchjes mee in het NK, Dellorto 16mm PHBG )
Je zult nu wel moeten werken met een rubber inlaat systeem, omdat je een stalen buisje niet om de carburateur heen geklemd kan krijgen.
Zorg dat je een stalen spruitstuk heb, die precies tegen je carburateur aan sluit. ( binnendiameters gelijk, zodat je geen mengsel-botsingen krijgt ).
Zorg ook dat de buitenkant gelijk is qua diameter.
Nu pak je een stuk rubber slang en verbind je je carb met je spruitstuk.
Dit zou goed moeten werken. Het voordeel is dat je carburateur niet meer trilt, benzine gaat dus niet meer borrelen etc. ( gebeurd wel met een staal-op-staal constructie ).
Als je alles maar goed monteerd moet het prima gaan
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
je hebt een PHBH carburateur, dit is een INschuif... PHBG is opschuif ( rijden de meeste puchjes mee in het NK, Dellorto 16mm PHBG )
Je zult nu wel moeten werken met een rubber inlaat systeem, omdat je een stalen buisje niet om de carburateur heen geklemd kan krijgen.
Zorg dat je een stalen spruitstuk heb, die precies tegen je carburateur aan sluit. ( binnendiameters gelijk, zodat je geen mengsel-botsingen krijgt ).
Zorg ook dat de buitenkant gelijk is qua diameter.
Nu pak je een stuk rubber slang en verbind je je carb met je spruitstuk.
Dit zou goed moeten werken. Het voordeel is dat je carburateur niet meer trilt, benzine gaat dus niet meer borrelen etc. ( gebeurd wel met een staal-op-staal constructie ).
Als je alles maar goed monteerd moet het prima gaan
Ok thnkzz daar hebk wat aan
Alleen die vervaardiging dus van het stalen spruitstuk, daarna ben ik op zoek mensen die al zo'n spruitstuk hebben gemaakt.