carb Dellorto

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
the yfz

carb Dellorto

Bericht door the yfz »

hey

is een Dellorto carb 17.5 mm een goeie kus voor een b1 replica en rijden jullie met een benzine kraantje op jullie b1 rep,s ?? en met die Dellorto carb krijg je er een filter bij is dat een goed filter of moet je die vervangen ???

Bedankt
Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

Ja de 17,5 mm is een goeie carb. voor een b1 replica.
De meeste rijden ermee ( ikzelf helaas nog niet :oops: ).

Of je er een filter bij krijgt hangt van de winkel af, bij de ene krijg je er wel een bij, bij de ander niet.

Ik zou als ik jou was WEL een benzinekraantje kopen, is altijd wel zo handig als je de bike eens uit elkaar haalt. Dan loopt niet gelijk je tank leeg.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Idd een benzine kraantje in handig. Ik heb er ook nog geen maar ik wil er nog wel eentje hebben.

Over de carb. Als je een 17.5 neemt van bijv minibike shop daar zit de filter enzo al bij. Als ik jou was zou ik apart een 17.5 kopen met sproeiers,filter en A8 naald teminste ik dacht dat je die gasnaald nodig had. Ik denk dat je dan zelfs nog iets goedkoper uit bent.
YZ250F
the yfz

Bericht door the yfz »

ik koop de carb bij rehorst en krijg er een filter bij maja is dat een goed filter en met die carb wat voor sproeier moet er in en welke naald ?
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

Daar durf ik geen uitspraak over te doen of die filter goed is en of er een A8 naald enzo inzit.
YZ250F
Plaats reactie