Voor het nieuwe seizoen heb ik besloten ook een nieuwe brommer te gaan bouwen samen met Roel en John. Het frame is bijna klaar en alle onderdelen heb ik ook binnen, het blok wordt hetzelfde als waar ik al mee reed alleen dan nieuw opgebouwd. De opbouw delen zijn allemaal GRC en de velgen PMT en GRC, voor de uitlaat ga ik een tripje maken naar ABT. In de loop van de bouw zal ik wat extra foto's maken.
Mooi framepje, mooi velgen en ferm blokske. Gaat een kanon worden.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Grootebroek hangt een beetje af van wanneer mijn uitlaat klaar is en wanneer ik het blok in elkaar heb. En idd Lars vind Roel zijn frame een van de mooiste in het paddock.
Nou ff lekker afbouwen en dan kan je weer knallen.
Succes met je bouw he !
Lars
Roel zijn frame? Je vergeet nog een naam of 2 John en melanie hebben ook dezelfde.... wakker worden lars
minibikerheerhugowaard schreef:ben benieuwd. Wanneer zullen we hem voor het eerst op grootebroek zien?
Hij had tegen mij gezegt wie weet ben ik er aanstaande zondag wel Dus erik beetje vaard erachter en dan staan er zometeen 4 dezelfde! Ik zie je zondag weer met je NIEUWE bike
Maar uiteindelijk rijdt er maar eentje rond met nr. 001 op zijn frame en dat is Roel. De rest zijn goeie klonen nu maar hopen dat de rijders ook dezelfde vorm hebben als degene met nr.001
Erik de Wit schreef:Maar uiteindelijk rijdt er maar eentje rond met nr. 001 op zijn frame en dat is Roel. Gr. Erik
Nou het bovenstaande is niet helemaal waar. Ik rij met serienummer 002. Het eerste frame met nr 001 (het prototype, maar wel zelfde model) Heb ik verkocht. Dit is alweer zoon 4,5 jaar terug. Het gekke is dat ik dat ding nooit meer ben tegengekomen. Ik weet niet hoe die gast heet, of waar die woond. Dus, ergens in nederland rijdt, of rot ergens nummer 001.
wie weet waar die is
Gr roel................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..