dan licht het vast aan mij maar ik dacht dat me broer zij het ook en me pa ook en dat zijn geen hol bewoners maar goed me bike loopt nu eindelijk goed en daar gin het om
vandaag gereden in poeldijk als je het rijden mag noemen dat ding deed het weer niet dus ik geef het op hij stond op zijn armst en hij bleef maar verzuipen en het niet doen ik ga nu maar een andere carb. kopen :dellorto 15mm en hopen dat die het nu wel doet
heb vandaag mijn carb. er op gezet maar als ik aan het wiel draaide maakte me bike bij de koppeling een raar geluid dus ik open gehaald was
er een koppeling veer gebroken maar gelukkig had ik de race koppeling van jordy rosi nog liggen dus die ziet er nu in. Moet hem alleen nog even afstellen want hij greep niet echt lkkr aan
vandaag gereden maar geen goeide sproeier in de buurt en ook is een stukje van me blokje is afgebroken daar bij de ophanging aan de bovenkant, was ook me stagionairschroef(hoe je dat ook schrijft) verloren maar hij wordt gerepareerd en dan verkocht en komt er iets beters
omdat bij de laatste x rijden een stukje van me blok was afgebroken voor de ophanging heb ik nu een soort sub frame gemaakt. Het zit vast aan de vier bouten van me koppelingshuis en dan naar boven aan het frame. Ik maak er nog wel een foto van