minibiken bij Van der Ende - Poeldijk 28-01-2007

Fotos van minibike races (fotos van je bike kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Ed

Bericht door Ed »

Leuke foto's,bedankt.
Gr Ed
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

leuke foto's :wink:
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
mychael
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door mychael »

he vette foto's ga vooral hier mee door want aangezien wilma en aanhang het te druk heeft met het regelen van de baan(wat zeer begrijpelijk is)we zijn blij dat iemand anders de foto's wil nemen zodat iedereen kan zien hoe leuk het is bij van der ende.en wilma jammer dat je geen foto's meer kan nemen,maar ga vooral lekker door met het regelen van de baan.
godsmind
forum gebruiker
Minibike:: grc rr 40cc bzm 5p
suzuki gsx-r 1000 k3

Bericht door godsmind »

thnx voor de foto's zijn leuke pics stond zelf ook op een paar pics maar ook niet rijdend :oops: maar heb ook niet gereden :roll: wel ff de bike's van me maatje getest thnx nog daarvoor en heb het weer zwaar naar me zin gehad hier bij het o zo gezellige van de ende
(TWISM)
THE WORLD IS MINE!!

grc rr bzm 5p
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Re: poeldijk

Bericht door fleur »

mychael schreef:he vette foto's ga vooral hier mee door want aangezien wilma en aanhang het te druk heeft met het regelen van de baan(wat zeer begrijpelijk is)we zijn blij dat iemand anders de foto's wil nemen zodat iedereen kan zien hoe leuk het is bij van der ende.en wilma jammer dat je geen foto's meer kan nemen,maar ga vooral lekker door met het regelen van de baan.
Hee Mychael,

Inderdaad jammer dat ik geen foto's meer kan maken, maar dit gaat wat mij betreft snel veranderen, en zeker leuk dat ook anderen de moeite nemen om foto's te maken.

groetjes en tot zondag?
wilma :wink:
Plaats reactie