wedstrijd echt tryout

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

wedstrijd echt tryout

Bericht door dragonfly »

super gezellig super georganizeerd heel erg druk en zeker spannende wedstrijden voor de eerste keer (hopelijk niet de laaste)was het heel goed gegaan in echt het was duidelijk uitgelegd en heel goed rekening gehouden met de rijders die wat aanelkaar gewaagt waren
de mannen van pke echt super gedaan en twan ook een pluimpje voor het spreken
oja ik werd 7de moest wennen aan de koppeling van hank die ging als een speer
en je ziet wel tot ook dames gas kunnen geven zij was 1ste geworden bij de beginners.
dus zeker weer voor heraling vatbaar
tot de volgende keer weer in echt
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja het was gezellig mooien snelle dag jammer genoeg kon ik zelf niet meerijden maarje daarvoor heb ik wel mooien foto's gemaakt en het was ook heel goed georganiseerd en het was gewoon mooi leuk dagie En voor foto's ga eff naar paddock (foto's)
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Het was zeer en zeer leuk.. Voor de 1ste daar de baan moest egt ffe wennen maar ging egt lekker :D Kwalificatie tijd was: de 2DE tijd en toen we wedstrijd start ging niet lkker lag meteen 4de fzo maar door een uitglijder van Mike boot ( Helaas jonge...) En later viel mike nog een keer erg hard ( ook echt jammer..) Lag ik meteen 2de en de plaats kunnen behouden heel ffe met nr 1 in gevecht geweest maar dacht van laat ik geen risico's nemen en gewoon genoegen nemen met me 2de plek!! :D

En ben tog blij met m'n beker..

Als er vaker wedstrijdjes zijn daar kom ik zeker weer

Gr uit Hilversum
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
leon-44#

Bericht door leon-44# »

Maar was het wel leuk... niet veel te druk voor een binnen baan ???
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Dat staat tog in m'n hele verhaal.. T was echt supperr leuk en zker niet druk in groepen verdeeld :wink:

Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

leon-44# schreef:Maar was het wel leuk... niet veel te druk voor een binnen baan ???
LoL nee vandaag was he niet druk vergeleken met anderenkeren toen waren er egt superveel 49cctjes nu was de gevorderen groep gewoon groter dan beginners dus meer fabrieks motors dan 49cc het was egt mooi dag en niet te druk ;)
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

ja het was zeker gaaf vandaag. Ik had mijn prive chaufeuze weer bij. Die had ook de tijd van haar leven want die was met de kids naar het naast gelegen indoorspeeltuintje gegaan.

het was erg gezellig en voor wat betrefd de organisatie. Ja we doen (PKE dus) wat in onze macht ligt en de rest doen de rijders.

Leuk vond ik het om te zien dat bij de beginners een meisje gewonnen had en dat Marcodep toch ondanks zijn prettig welgevorm lichaam in de tweede groep tweede werd.

In de snelle groep was het jammer dat Mike Boot hard onderuit ging. Ik denk dat men er toch een zware kluif aan had gekregen. Hij ging goed hard rond op een geleende bike (eigen bike waterpomp kapot).
Mooi was het zeker dat Bo erg goed rond ging voor een 7 jarig manneke. Velen hadden het er maar wat moeilijk mee om hem voorbij te komen.
Voorin was het een mooi gevecht wie er zou gaan winnen.

Al met al een prachtige morgen en nu languit naar bed (beetje pijn nog steeds helaas)
leon-44# schreef:Maar was het wel leuk... niet veel te druk voor een binnen baan ???
Daar houden wij als organisatie rekening mee. We hadden maximaal 18 rijders in 1 klasse/kwalificatie. Helaas na uitval met technische problemen waren er dat uiteindelijk 15 per klasse. Dus het antwoord is nee het was niet te druk voor binnen.
Wij hebben zo goed als dat kon ook rekening met blauwe, gele, zwarte en de zwart/witte vlag gehouden.

Veiligheid voor alles
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Racerke_8

Bericht door Racerke_8 »

ik vond het ook een zeer geslaagde dag.heb veel geleerd.
alleen jammer dat ik in de 2e groep terechtkwam met mijn
49cc chineesje (bijna standaard) :oops: , want ik kon er niet veel beginnen. heb wel veel geleerd en ging al sneller :D
Gr Racerke_8
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

HULDE HULDE HULDE voor de mensen van pke ... ik heb zelden zo'n goed georganiseerd geheel gezien ... mensen genoeg die vlaggen mensen voor transponders en een man die alles aan elkaar lult. alles was goed geregeld bedankt heren ik heb genoten van dit dagje uit. ik kom zeker terug

en dan de dag zelf om zes uur liep de wekker af om de spullen in te laden en te vertrekken naar het limburgse. op de moerdijk afgesproken met steven en bo (ook steven had zijn bike bij maar die had hij afgestaan om plaats te maken voor mike boot. zodat deze kon rijden ... blata waterpomp. ) nog een paar dagen mike en dan is je nieuwe bike er. eenmaal in echt aangekomen even de baan bekeken en de bikes neergezet mooi hoor met zijn allen naast elkaar . vrij rijden was even wennen omdat ik na een blesure van drie maanden toch weer even moet wennen aan het minibike geweld. maar langzaam kwam het gevoel terug en vond ik het een leuke baan... (misschien wel de leukste baan tot nu toe). tijdens de kwalificatie mijn 110 kilo plus in de strijd gegooid om toch een beetje naar voren te komen . de eerste groep haalde ik niet maar een 17 de dagtijd zette mij neer op de eerste startrij.. ik moet zeggen met een stroompje water vanaf mijn rug naar beneden lopend was ik zenuwachtig .. maar de eerste bocht bocht lag ik al gelijk drie plaatsen naar achter. een paar ronden later ging ik camillo voorbij sorry jongen maar ik kon iets harder. en vervolgens ging de nummer een onderuit . en brak zijn stepje als ik het goed zag ... balen .... toen heb ik nog iemand in kunnen halen en ging op jacht naar de nummer een jarno.. maar die jongen reed voor mij en bleef voor mij. een tweede plaats als gevolg en een bekertje...

ik ben er zeker weer bij de volgende keer en dan ga ik op jacht naar de eerste groep .. en verder bo en di angelo jullie hebben met jullie lucht gekoelde bikies geweldig verweert tussen die grote mannen... geweldig en jongen plaats 4 proficiat en adse en mario resp 6 7 ook mooi gereden ...

iedereen die er vandaag was bedankt en het was zeker een sportieve dag.

hulde hulde hulde aan pke en alle rijders

groeten marco
Gifkikkertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gifkikkertje »

Was weer een leuke dag vandaag.
Het ging toch weer lekker na 2 maanden niet meer in Echt gerden te hebben.

De training in de eerste bocht verloor ik al meteen mijn ketting,
Nadat hij weer strak stond toch nog een paar rondjes gereden.
Ik merkte dat tandwiel 72 toch te groot was dus over naar een 70.
Dit ging veel beter maar toch liep mijn motortje niet optimaal.

De kwalificatie, Ik starte in groep 2.
Dit was jammer want veel van de snelle mensen zaten in groep 3.
Dus maar de rondjes in mijn eentje rijden.
Ik kwalificeerde mezelf als 7de dus starte in de snelste groep.

De wedstrijd, Ik starte als 7de.
In de eerste bocht al meteen 2 man voorbij, We maakte met een groepje van vijf man al gauw veel voorsprong,
Toen ik van de brug afkwam zag ik Mike op de grond liggen.
De volgende ronde ging het brommertje van de man voor mij stuk dus liet hij mij er voorbij.
Ik lag 3de Mike zat ondertussen weer op zijn bike en kwam weer inlopen.
Dus ik moest nog een tandje harder.
Ik zag Melvin en nog een andere jongen moeite hebben met wat achterblijvers.
Op het moment dat ik bij die groep kwam waren Melvin en de andere jongen net weg.
Dus nou moest ik er langs dit duurde een ronde of 3 voordat ze me er voorbij lieten.
Toen lagen de koplopers toch al een kwart rondje voor.
Ik kwam weer onder de brug vandaan en zag Mike weer liggen
(Toch knap dat je het zo goed deed op de WRS van Steven.)
De laatste 3 rondjes deden mijn remmen het niet meer goed.
Dit was zeer vervelend en mijn ronde tijden gingen een stukje achteruit.
Het maakte niet zoveel uit want de numer 4 (Johan) had door de wedstrijd met iemand op een DM veel tijd op mij verloren.
Ik finishte als 3de.
Toch mooi voor mijn derde wedstrijd.

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar behaalde plaats
En PKE en Twan het was een leuke dag,
Ik hoop dat er nog vaker een wedstrijd gereden wordt.

Gr Kevin
[url=http://www.kevinvanrossum.nl][img]http://img70.imageshack.us/img70/2046/bannerforumds7.jpg[/img][/url]
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Idd Kevin leuk gereden zag je af en toe dik in lopen en toen dacht ik van ohh neee het zal niet gebeuren dus volgas ervandoor :P Gellukkig was het op tijd af gelopen 2 rondjes langer en me ketting was gebroken stond helemaal straks en droog dus die was op.. Dus net optijd afgevalgd :D

Haha het was wel leuk en zie je gauw nog 1x!!!!

Gr Melvin

Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Zo dan ook maar mijn verslagje :wink:

Ja vanmorgen aangekomen in Echt schrok ik van de vele mensen die toch op dit spektakel waren afgekomen. Werd een beetje geintimideerd door al die fabrieksbike's waar ik met met ZPFje Rep tegen moest strijden.
Had tijdens de vrije ronden wat moeilijkheden; kon me positie niet echt vinden daar ik ook me voetsteuntjes had gemodificeerd.
Dan de kwalificatie, ik reed in de 1ste gevorderen groep en zette toch een 8ste tijd neer voor de 2de groep. Dit vond ik al een goeie prestatie.

Dan de wedstrijd; vond het wel spannend daar ik zelf nog pas 3 maandjes rijd en daar sta ik dan tussen vele fabrieksbikes. Eerste bocht was voor me belangrijk. Gelukkig kwam ik midden in een gat terecht waardoor ik lekker me rondjes kon rijden. Resultaat: 6de. Ben hier zeer tevreden mee....

Ook van mij de complimenten aan heel PKE Echt en onze Twan :lol:
Top geregeld; op de minuut :wink: Ze kunnen echt met een gerust hart en een blij gezicht terug kijken naar vandaag.
Ook vond ik het zeer leuk gedaan daar je nu toch weer meer gezichten ziet achter de forumnamen etc :wink:

Me broertje heeft foto's gemaakt dus als je die wilt zien moet je even in het Foto Topic kijken.

Groetjes!
Hawk
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

jaa, eerst anderhalf uur in de auto gezeten. Ik kwam er een beetje suf uit :lol: en al gauw liep het behoorlijk vol.
De eerste paar training heats, lag de baan me niet echt lekker. Maar na een aantal heats gereden te hebben begon ik de baan door te krijgen en ging naar mijn idee steeds harder. In de wedstrijd startte ik als 6e en kevin als 7e. Maar kevin had een betere techniek qua starten :lol: en kon zo om het vallende groepje heen( erg slim kevin 8) ) Daarna zat ik een poos achter een DM, nadat ik die voorbij was, was het kop groepje al weg. En eindigde als 4e.
Verder was het echt super geregeld ! (kijk poeldijk, zo moet het qua vlaggen, maar daar komt verandering in hè :lol: )
ik heb het weer naar mijn zin gehad! en tot de volgende keer in echt en de andere banen
Gr, johan
p.s Hawk, ik stond dus naast jouw in de pits ?
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Andreas
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Andreas »

Ja je stond naast ons ja En jij vloog voor de brug ook een x goed neer ofniet ?
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

haha ja dat klopt :lol: foutje moet kunnen toch :oops:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Plaats reactie