Zal wel aan mij liggen hoor maar wat heb die zocchi kom nou voor nut? Heb toch de zelfde vorm als een standaard kom dus beter koelen ofzo doet ie toch niet ?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Raytje192 schreef:Zal wel aan mij liggen hoor maar wat heb die zocchi kom nou voor nut? Heb toch de zelfde vorm als een standaard kom dus beter koelen ofzo doet ie toch niet ?
Raytje192 schreef:Zal wel aan mij liggen hoor maar wat heb die zocchi kom nou voor nut? Heb toch de zelfde vorm als een standaard kom dus beter koelen ofzo doet ie toch niet ?
is gwn dikker en beter materiaal
En kunnen zocchi tandwieltjes in en die zijn 10x makkelijker te veranderen en 100x zo sterk naar mijn mening.
zeer mooie bike
maar hoe kan het ook anders hij zit bij pocketracinglimburg
jimmy ga zo door.
je bent goed bezig
nu de koppeling nog goed afstellen en dan knallen
De zocchi kom heeft misschien dezelfde vorm etc etc.
Maar zoals gezegd zijn ze 10x sterker en de tandwielen veel makkelijker te vervangen.
En de kom is van ander materiaal, wat dus wel degelijk beter koelt
Merk het zelf ook.
@mt4 ducati :
Als je besluit PMT bandjes te nemen, gooi dan gelijk je 78 tands weg ghehe. Want daar kan je dan niet meer mee rijden. Ik zou dan voor een 72 of 74-tands gaan.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Sharkbite schreef:Als je toch een 72 of 74 tandwiel zou zetten haal dan ineens een 7tands voor vanvoor. Dan wissel je voor indoor en outdoor resp. tussen 6 en 7.
ter verduidelijking ik heb nu 7t pion van zocchi van voor en ik ga
een 69t van zocchi kopen voor vanachter ;);)
hey leuke bike, maar waarom heb je 2 luchtfilters gekocht?? of zijn dat 2 losse delen?
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
wie wilt er mee gan rijden in het krokus verlof op circuit genk ?
de datum zal nog op het forum worden geplaatst
ps als je mee wil zeg dan op welke dag van krokusvakantie je het beste uitkomt
en met wat voor bike je rijd :D