minibike race plekken
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
minibikeniksie
minibike race plekken
iemand weet hier vast wel een plek waar je met minibke legaal mag racen niet in een racing team maar gewoon voor de lol.
ik hoop dat iemand het weet
ik hoop dat iemand het weet
-
minibikeniksie
minibike race plekken
weet jij toevallig ook waar in zwolle?
of bedoelde jij kartbaan karba ergens aan de rand van zwolle?
of bedoelde jij kartbaan karba ergens aan de rand van zwolle?
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: race plekken
En dat is overal zo op Legale kartbanenminibikeniksie schreef:das extreem duur daar ik geloof iets van 20 euro per 3 uur
Alleen industrie en afgelegen EIGEN TERREIN is goedkoop... maar blijft illegaal
kartbaan leer je rijden... nergens anders
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
minibikeniksie
race plekken
ja ik zat al te denkei k ga op industrie terrein rijden, maar dat is dus ook al illegaal
ik vat die politie niet hoor wtf is er mis mee om op industrie terrein te rijden.... als je betaald en je hebt toe stemming is het toch goed?
maarja dat is niet zo
ik vat die politie niet hoor wtf is er mis mee om op industrie terrein te rijden.... als je betaald en je hebt toe stemming is het toch goed?
maarja dat is niet zo
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: race plekken
Als je toestemming hebt van de eigenaar, dan heeft de Politie inderdaad niks te zeggen.. MITS je geen wetten overtreed zoals geluidoverlast.minibikeniksie schreef:ja ik zat al te denkei k ga op industrie terrein rijden, maar dat is dus ook al illegaal
maarja dat is niet zo
Als jij naar een bedrijf toegaat en ze een kratje bier geeft om een paar keer in de maand te mogen rijden daar.. dan zijn er genoeg die dat goed vindne
Ik reed toen der tijd wel eens bij de Hanos in Zwolle. Dat mocht wel.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
minibikeniksie
race plekken
vet ik ga meteen kijken of ik een industrie plek kan vinden waar ik goedkoop kan rijden

-
kleine_duivel
- spammer
1-je moet toestemming van de eigenaar hebben.
2-het moet AFGESLOTEN terrein zijn, dus er moet hek omheen zitten etc etc etc...
3- je mag geen geluidsoverlast veroorzaken (al was je in de sahara ze vinden alles geluidsoverlast
)
4-20 euro voor 3 uren kartbaan is helemaal niet duur, dat hoort bij de sport.
5-kartbaan is VELE malen leuker, en je leert er rijden.
6:
2-het moet AFGESLOTEN terrein zijn, dus er moet hek omheen zitten etc etc etc...
3- je mag geen geluidsoverlast veroorzaken (al was je in de sahara ze vinden alles geluidsoverlast
6:
+ berlikum,ulrum,groningen,Hb schreef:Zwolle
Hoogeveen
Nijverdal
Stadskanaal
Gr, Hb
-
The-Chicken6
het moet een afgesloten terein zijn? :S waarom?, het is toch het terein van het bedrijf, dat loopt tot een bepaald punt zolang je daar binnen blijft is het goed toch?kleine_duivel schreef:1-je moet toestemming van de eigenaar hebben.
3- je mag geen geluidsoverlast veroorzaken (al was je in de sahara ze vinden alles geluidsoverlast)
6:
+ berlikum,ulrum,groningen,Hb schreef:Zwolle
Hoogeveen
Nijverdal
Stadskanaal
Gr, Hb
ik rijd thuis, nee wij hebben geen hek om ons huis:P en de politie stond de 2e dag meteen al te kijken wat we aan het doen waren. niks aan de hand verder....
-
kleine_duivel
- spammer
Volgens mij hoeft het niet perse afgesloten te zijn om niet openbaar te zijn.kleine_duivel schreef:het moet AFGESLOTEN zijn....![]()
anders is het openbaar, en dan mogen ze hem innemen! + die 400 euro boete die ze dan moeten geven....
Maar zorg er toch maar voor dat er een afgesloten hek is. Politie zeikt hier best veel over.
- Aikido gast
- forum gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer
jawel moet wel, een forummember die nu niet meer aktief is is zo zijn minibike ook kwijt geraakt!Yankovich schreef:Volgens mij hoeft het niet perse afgesloten te zijn om niet openbaar te zijn.kleine_duivel schreef:het moet AFGESLOTEN zijn....![]()
anders is het openbaar, en dan mogen ze hem innemen! + die 400 euro boete die ze dan moeten geven....
Maar zorg er toch maar voor dat er een afgesloten hek is. Politie zeikt hier best veel over.
miss met de zoekfuntie nog wel te vinden