[ZB] Piaggio MHR 2006-->>2007 update 4-2 uitlaat.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
netjes roel!.....
je dempertje ligt nog mooi te wachten hier...netjes in verpakking
het grappige is als je de foto's bekijkt....dat het verchroomde frame ''dunner'' lijkt (qua pijpdiameter) dan het rode...
je dempertje ligt nog mooi te wachten hier...netjes in verpakking
het grappige is als je de foto's bekijkt....dat het verchroomde frame ''dunner'' lijkt (qua pijpdiameter) dan het rode...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
Hallorkpdude schreef:Het vele commetaar van lezer over het knikje aan het einde van de uitlaat met de demper, hebben er toe geleden dan hank weer een dag niet aan zijn eigen creatie heeft kunnen werken, en ik een halve tank diesel heb moeten verstoken.
Ja Roel zo kun je ook je concurentie uitschakelen natuurlijk.
Maar het is inderdaat een stuk netter geworden zo, maar je ging wel steeds sipper kijken toen de bike op de bank stond.
Maar ik moet zeggen hij loopt zeer goed.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
-
minibike#46
- forum gebruiker
Wat dacht je van 19 pk....als je dat op je beeldscherm te zien krijgt van een testbank dan wordt je daar normaal zeker vrolijk van en als die goed loopt al helemaal!maar als je dit jaar niet meer als 16 pk mag hebben dankzij een medezelfbouwerZiet er netjes uit hoor
En leg eens uit over dat sip kijken toen hij op de testbank stond ?
2e Plaats in het nederlands kampioenschap Puchcup geweld...2006 4e in 2007
-
stefano
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
hmm..dit wist ik niet.minibike#46 schreef:Wat dacht je van 19 pk....als je dat op je beeldscherm te zien krijgt van een testbank dan wordt je daar normaal zeker vrolijk van en als die goed loopt al helemaal!maar als je dit jaar niet meer als 16 pk mag hebben dankzij een medezelfbouwerZiet er netjes uit hoor
En leg eens uit over dat sip kijken toen hij op de testbank stond ?die zelf geen genoeg vermogen uit zijn bike kan halen zoals die van Roel en de waterkoelers niet bij kan houden en dus de strijd aan gaat door een grens te stellen van 16 pk wat nu dus in het regelement vast staat,dan wordt je daar echt niet meer vrolijk van want het terug tunen van 19 naar 16 pk is moeilijker dan andersom want het moet ook goed blijven lopen....
![]()
is die regel er gekomen door mensen die klagen?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
EEN NIEUWE SITE!!!
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Gelukkig hoor je het nu nog snel ff..rossi-nr.1 schreef:hmm..dit wist ik niet.minibike#46 schreef:Wat dacht je van 19 pk....als je dat op je beeldscherm te zien krijgt van een testbank dan wordt je daar normaal zeker vrolijk van en als die goed loopt al helemaal!maar als je dit jaar niet meer als 16 pk mag hebben dankzij een medezelfbouwerZiet er netjes uit hoor
En leg eens uit over dat sip kijken toen hij op de testbank stond ?die zelf geen genoeg vermogen uit zijn bike kan halen zoals die van Roel en de waterkoelers niet bij kan houden en dus de strijd aan gaat door een grens te stellen van 16 pk wat nu dus in het regelement vast staat,dan wordt je daar echt niet meer vrolijk van want het terug tunen van 19 naar 16 pk is moeilijker dan andersom want het moet ook goed blijven lopen....
![]()
is die regel er gekomen door mensen die klagen?
Die 16PK regel IS nog een keer mee te leven... het K utte vind ik dan alleen, dat je vrij vaak op de testbank moet daar... zit ik helemaal niet op te wachten..... en van afvoeren (lees: motortje knijpen ) gaat zo`n ding niet mooier lopen
Gezeur
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja, ik ook.stefano schreef:stiekem vond ik de uitlaat met knik toch mooier![]()
Stefan
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
Je moet toch weten Jeroen dat 16pk meer dan genoeg is, en dat je je nu lekker op koppel kan richten. Het is nou eenmaal zo dat je pk's hoog in toeren liggen, nu kan het allemaal wat tammer dus meer zekerheid dat het heel blijft.Untiej Mini Racing schreef: Die 16PK regel IS nog een keer mee te leven... het K utte vind ik dan alleen, dat je vrij vaak op de testbank moet daar... zit ik helemaal niet op te wachten..... en van afvoeren (lees: motortje knijpen ) gaat zo`n ding niet mooier lopen
Gezeur
Niels
Groots en Meeslepend!!
Officieel minibike polo drager.
Officieel minibike polo drager.
-
minibike#46
- forum gebruiker
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
.....................................................minibike#46 schreef:Onder andere wel ja ik noem geen namen maar Cees (Sleutel) de Zundapp manhmm..dit wist ik niet.
is die regel er gekomen door mensen die klagen?is het in ieder geval niet om enige misverstanden te voorkomen...
dankje FerdyMaar het ziet er mooi uit Roel

En een deuk in de uitlaatbocht verricht wonderen tegen ongewenst vermogen
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !