normaal gezien zijn dat mt4's want je moet kijken bij de echte blata b1 replica's heb je een dikker frame waar jeje tank oplegt en de uitlaat van een blata b1 replica is kwa dikte en vorm ongeveer hetzelfde als een echt b1 terwijl een mt4 maar van die dunnere uitlaten hebben de mijne heefd dat zo kijk maar eens
Ik heb eigenlijk steed meer zin om eens tegen een van jullie te rijden.
Ik ga ze hier thuis denk maar eens overhalen om de 21e naar Genk te rijden hahaha.
Ik moet eigenlijk ook eens een andere bougiedop + bougie hebben...wat betreft de ontsteking is alles bij mij nog origineel hahaha
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
hey ik ben weer eens bezig geweest aan men bike (nieuwe stikkers erop)
en ik heb nieuwe olie gekocht ze zeggen dat mijn bike
met deze olie 10 procent beter mee gaat
hij is 100 procent synthetic maar het is geen tts (deze is veel beter als de tts )
mt4 ducati schreef:hey ik ben weer eens bezig geweest aan men bike (nieuwe stikkers erop)
en ik heb nieuwe olie gekocht ze zeggen dat mijn bike
met deze olie 10 procent beter mee gaat
hij is 100 procent synthetic maar het is geen tts (deze is veel beter als de tts )
IJmuiden-mini schreef:minder slijtage dus wijsneusje hierboven. en daardoor waarschijnlijk iets langer mee gaat. betaal je wel na maar tis idd beter voor je bike.
wijsneusje....zielepiet......
IJmuiden-mini@ pb schreef:niet zo wijs doen ventje met je stoere reactie zielepiet