Dankje Jordi
We doen ons best overeind te blijven haha
Raytje192 schreef:Gaat HET herken punt van de Gerrits Motoren minibikes de vlaggetjes kont Hehe nee mooi man ziet er goed uit, pijpje staat ook netjes
Naja er is nog iets van een vlaggetjes motief te zien, alleen hebben we het ff zelf gemaakt
En indd, de pijp zit er netjes onder. Het beugeltje was de 26e alleen afgebroken, maar we hebben ondertussen weer een nieuwe, en is gelijk net even wat sterker
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
ik vindt het een super bike voor de 49cc dan he maaru ik zal niet gaan denke met rijden ojee straks rij ik de kap kapot want dan ga je weer niet vuuruit en doe je alles voorzichtig
maar voor de rest knap stukje verfwerk !!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
De caburateur kwam om 13:00 aan bij de deur.
Gelijk maar uitgepakt en in elkaar gezet.
Alles op de minibike en starten maar.
Hij liep ( na een beetje afstellen ) weer perfect, geen tekort komingen meer bij vol gas.
Alleen ben ik erachter gekomen dat er een enorme scheur in de uitlaat zat dus die heeft een bekende even opgehaald en zal van de week gelast worden.
Als de uitlaat eenmaal terug is, hebben wij een perfect lopende 49cc bike.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Hey, mooie bike, gewoon perfect gespoten en lekkere uitlaat. Ben benieuwd hoe hij loopt ermee.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
NRGizer schreef:Hey, mooie bike, gewoon perfect gespoten en lekkere uitlaat. Ben benieuwd hoe hij loopt ermee.
Kan je mededelen dat die pijp het heel goed doet op een chineesje
Conus verloopt etc komt ook aardig overeen met die van een technigas gp1 Pijpje komt bij mij vandaan namelijk
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder