ik heb nu gewoon nikes schoenen maar je die zijn na een keer rijden kapot en dat is niet leuk als je elken keer nieuwe schoenen moet kopen van 140 euro wat zijn stevige schoenen voor het biken ???
Hmmm....
Ik ben +/- 1,85...ik wil graag Falco schoenen.
Maar denk je dat ik dan nog gewoon me enkels goed kan buigen ?
Of kan ik beter D-race of Zocchi nemen ?
Btw falco schoenen hebben van die vervangbare hard-rubberen delen aan de zijkant van de neus. Hebben Zocchi en D-race die ook ?
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
zocchi wel drace weet ik niet en zelf heb ik yamashi en daar hebben die chineze een schroefje gedaan:P en die is al heelmaal versleten dus ik zou geen yamashi nemen.. de zol gaat trouwens ook heeel snel kapot
chrisje schreef:zocchi wel drace weet ik niet en zelf heb ik yamashi en daar hebben die chineze een schroefje gedaan:P en die is al heelmaal versleten dus ik zou geen yamashi nemen.. de zol gaat trouwens ook heeel snel kapot
Chrisje
Dat schroefje zal wel voor het nodige vonken effect hebben gehad?
Trouwens wel slecht dat ze dat zo hebben gedaan.
Subito schreef:Hmmm....
Ik ben +/- 1,85...ik wil graag Falco schoenen.
Maar denk je dat ik dan nog gewoon me enkels goed kan buigen ?
Of kan ik beter D-race of Zocchi nemen ?
Btw falco schoenen hebben van die vervangbare hard-rubberen delen aan de zijkant van de neus. Hebben Zocchi en D-race die ook ?
ik heb zelf falco's. en je kan zeker je enkels goed buigen (op het begin zijn ze wel wat stijf) maar ik raad je ze echt aan.
hee
ik heb falco's gehad en nu al ruim een jaar zocchi's zijn beide fijne schoenen. ik vind persoonlijk de zocchi's fijner, zijn iets soepeler en mooie kleuren , de D-race schoenen zijn wat stugger lijkt mij, maar misschien ook wat steviger dan, en er is natuurlijk ook een prijsverschil, zocchi's zijn iets duurder dan de falco's een tientje ofso, ik denk dat de D-race schoenen het goedkoopst zijn, maar daar zou je Bert Deroue persoonlijk over moeten benaderen.
gr
Nee is neit voor vonken die schroefjes is gewoon chineze logieka..
je ziet geen 1 vonkje hoor
Maarja.. sucses ik zou egwoon voor zochi gaan.. is mooi je kan voorkant makkelijk vervangen en zitte dus ook lekker..