Mijn chinese bike! Joey1994Joey

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

En? Wat vinden jullie dr van..

Mooie bike man!
4
13%
Zeker leuke Chineese bike! mooi ook!
4
13%
Ieder z'n eigen mening ;)
6
19%
Nah.. 'T kan mooier :( :P
18
56%

Totaal aantal stemmen: 32

Joey1994Joey

Bericht door Joey1994Joey »

ferryn schreef:leuke beginners bike(heb ik zelf ook :oops: )

veel suc6 met je bike :wink:

laterzsz
Bedankt heb jij er wat op gemaakt ofzo of?
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

joey ik weet niet of je op een 49cc blijft of dat je een sendaitaichi of een b1 rep gaat kopen anders op *geen sponsor* ff een volledige tune set kopen van 200 euro met daarbij

bigboreboost
gp1 uitlaat
14mm carb.
race membraam fibreglass
race koppelings enz.
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Joey1994Joey

Up :shock:
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

taichi_aka_yamashi schreef:joey ik weet niet of je op een 49cc blijft of dat je een sendaitaichi of een b1 rep gaat kopen anders op *geen sponsor* ff een volledige tune set kopen van 200 euro met daarbij

bigboreboost
gp1 uitlaat
14mm carb.
race membraam fibreglass
race koppelings enz.

toch zal je met al die spulle nooit zo snel gaan als een standaard b1 rep zelfs niet als je het professioneel gaat tunen die dingen zijn niet gebouwd op enorm grote prestaties. b1 replica/tai chi/ hebben standaard al 3x zoveel vermogen alleen gaan die dingen ook sneller stuk want het blijft vchinees. verder mooie bike :wink:
Joey1994Joey

toch zal je met al die spulle nooit zo snel gaan als een standaard b1 rep zelfs niet als je het professioneel gaat tunen die dingen zijn niet gebouwd op enorm grote prestaties. b1 replica/tai chi/ hebben standaard al 3x zoveel vermogen alleen gaan die dingen ook sneller stuk want het blijft vchinees. verder mooie bike :wink:
nee dat weet ik volgende week woensdag gaan we verder dan is de motor bijna helemaal klaar en gaan we tunen

[/quote]
Plaats reactie