*geen sponsor* Racing Team schreef:reken daar maar niet te vlug op vriend..Blata-Patrick schreef:Denk iets meer, want de Standaard WRS , heeft 9,5 pk..ik heb 2 b1 machines gehad en met spr veel werk hadden we uit 1 motor 10,7 pk gekregen en uit de andere 11,3 pk dus aan die meer dan 9,5 zal hij niet komen standaart uit de fabriek...
![]()
M.v.G...Mikey..Minibikey..
stefan,s b1 modified repsol
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
is die van jou getuned??of standaar
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
Whoéhhwwww*geen sponsor* Racing Team schreef:reken daar maar niet te vlug op vriend..Blata-Patrick schreef:Denk iets meer, want de Standaard WRS , heeft 9,5 pk..ik heb 2 b1 machines gehad en met spr veel werk hadden we uit 1 motor 10,7 pk gekregen en uit de andere 11,3 pk dus aan die meer dan 9,5 zal hij niet komen standaart uit de fabriek...
![]()
Mwuhawh,
maarja, ik ga ook Sen. A rijden hé!?
DSF 40cc te koop..
-
Reijs Racing Team
Blata-Patrick schreef:Whoéhhwwww*geen sponsor* Racing Team schreef:reken daar maar niet te vlug op vriend..Blata-Patrick schreef:Denk iets meer, want de Standaard WRS , heeft 9,5 pk..ik heb 2 b1 machines gehad en met spr veel werk hadden we uit 1 motor 10,7 pk gekregen en uit de andere 11,3 pk dus aan die meer dan 9,5 zal hij niet komen standaart uit de fabriek...
![]()
M.v.G...Mikey..Minibikey..YEAH, ik heb een nieuwe vriend..
Mwuhawh,![]()
maarja, ik ga ook Sen. A rijden hé!?
Ja ik rijd modified en ik rijd dit jaar niet meer op een blata.. dit jaar rijd ik op DM..2007 gp1.. dus van daar..
Maar in ieders geval...repsol leuke bike en ik zal jou nog wel zien met de nmc denk ik in de modified klasse toch..??
-
Reijs Racing Team
Oja en over die grafiek waar is die grafiek dan die wil ik dan wel eens zien..kleine_duivel schreef:wat doe jij dan in godsnaam met je bike man![]()
er komt eecht wel meer dan 11.7 pk uit een echte blata![]()
ik heb grafieken gezien van 13.8 pk
in ieders geval een mooi cilindertje dan.. als er 13,8 uit is gekomen..
-
kleine_duivel
- spammer
-
schroefje
nieuwe uitlaat is er nog eve proberen binnenkort meer info
Laatst gewijzigd door repsol op vr 30 mar 2007, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
dj steef d voor boekingen mini_biker_blata@live.nl of men hyves www.dm-gp1.hyves.nl
- fryslan boppe
- forum gebruiker
ziet er zo beter uit 
Laatst gewijzigd door fryslan boppe op vr 30 mar 2007, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197198994-40.jpg[/img]