Ze staan wel op onze site maar om toch jullie echt een keer de foto's te laten zien en dat ik echt goed me rondjes kon rijden in Stein/Elsloo geef ik hier nog even een link naar de foto's.
Hopelijk zul je dan ook eens langs komen, ook al is het om te kijken
Volgende keer dat we daar zijn eens proberen een filmpje te maken !
Hawk schreef:Hopelijk zul je dan ook eens langs komen, ook al is het om te kijken
Mooie foto's. Maar zoals je al zegt om te kijken misschien wel eens een keertje. Maar ik ga zeker niet rijden op die klinkers.
Daar waag ik mijn bike dus echt niet aan.
Hawk schreef:Hopelijk zul je dan ook eens langs komen, ook al is het om te kijken
Mooie foto's. Maar zoals je al zegt om te kijken misschien wel eens een keertje. Maar ik ga zeker niet rijden op die klinkers.
Ja ik rijd er welliswaar met mijn b1 rep als daar iets stuk aan gaat ja jammer. Maar in uw geval zou ik het ook niet doen denk ik. Het is er wel zeker leuk om er te rijden vind ik.
In ieder geval ben ik al zeer blij te horen dat je een keer komt kijken ! Dat je niet zal rijden is een ander ding. Dat is ook puur het prijsverschil tussen de bikes. Als je er bent mag je voor de proef wel es een rondje op mijn bike rijden als ik er ben