EVD's *blatini*Lc grc update 15-4-7 pag 5 RR KAPPEN
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
schroefje
ziet er mooi uit, maar vind persoonlijk (no offence) de de ruimte tussen de uitlaat en de achterband, en de afstand tussen het blok en de band erg groot.
op zo'n manier (vind ik) dat het zitje niet op z'n moois uit komt. miss een idee om een andere achterbrug te maken die dit verhelp (als je er zelf ook zo over denkt dan antuurlijk)
verder vind ik het er super vet uit zien.
ga zo door
gr
op zo'n manier (vind ik) dat het zitje niet op z'n moois uit komt. miss een idee om een andere achterbrug te maken die dit verhelp (als je er zelf ook zo over denkt dan antuurlijk)
ga zo door
gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
- EVD
- forum gebruiker
- Contacteer:
hij is iemand waarmee ik alles binnen het gebied van minibikes doe, hij kan dus prima vragen beandwoorden, denk dat ik de gene moet zijn die hem er op moet aanspreken aangezien dit mijn topic is,schroefje schreef:Valt mij al div keren op dat jij elke keer antwoord geeft voor de topic starter gelieve hiermee te stoppen of het moet betrekking hebben tot het topic!erik01 schreef:ja die heeft die van hem
Ontopic:ben ERG benieuwd wat het je gaat brengen suc6!
zoals al eerder is vermeld komt de 26e me rr kappen binnen incl een achterspatborde, bovendien word me tankzit weer omlaag gehaald aangezien de tank word aangepast (waarom hij dus verhoogd is)taz22 schreef:ziet er mooi uit, maar vind persoonlijk (no offence) de de ruimte tussen de uitlaat en de achterband, en de afstand tussen het blok en de band erg groot.
ga zo door
gr
grtz erik
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]
-
leon-44#
-
leon-44#
dubbele remhendel
hey,,
mooi man die dubbele remhendel
mag ik misschien weten waar je deze vandaan hebt?
hoor het graag van je!
mooi man die dubbele remhendel
mag ik misschien weten waar je deze vandaan hebt?
hoor het graag van je!
- EVD
- forum gebruiker
- Contacteer:
voor voor en achterleon-44# schreef:heey erik ziet er mooi uit maar die dubbele rem hendel is dat omdat je een dubbele voor schijfrem hebt of de ene kabel is voor de voor rem en dan ander achter rem ?
bij wim grob, volgens mij horen ze oorspronkelijk op een invalidewagentjeLijpe Ted schreef:hey,,
mooi man die dubbele remhendel![]()
mag ik misschien weten waar je deze vandaan hebt?![]()
hoor het graag van je!
[img]http://img186.imageshack.us/img186/5687/evdonderschriftcopyey6.jpg[/img]