veerubber band :S

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

veerubber band :S

Bericht door Dm-Ricardo »

hallo,

ik heb mijn pmt t 41 achterband erom gedaan maar nu de voorband we krijgen er met geen mogelijkheid omheen en me velgje gaat er ook steeds slechter aan toe met wat doen jullie het ik heb ze namelijk erom echt nodig voor zondag!! :cry: dus hoe doen jullie het en met wat meschien om te vragen.

zeer graag reaties :(
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Bandje in heet/warm water leggen word die soepeler, en een beetje afwasmiddel wil ook weleens helpen.
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Zorgen dat je velg goed vast ligt / klemt

Band invetten (zeep, WD40, Siliconenspray, of natuurlijk bandenvet), en dan maar goed hard drukken !... liefst met 2 mensen, zodat de 1 de band kan vasthouden als die over de rand is , en de ander de band verder kan drukken rondom.

Fysieke kracht komt er vaak wel ff bij kijken ja
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
NL_remon_NL

bandjes

Bericht door NL_remon_NL »

hej
ga gewoon ff naar een auto monteur toe die legt hem er vast in 1 keer om dat deden ze ook bij mij :wink:
royal
forum gebruiker

Bericht door royal »

Untiej Mini Racing schreef:Zorgen dat je velg goed vast ligt / klemt

Band invetten (zeep, WD40, Siliconenspray, of natuurlijk bandenvet), en dan maar goed hard drukken !... liefst met 2 mensen, zodat de 1 de band kan vasthouden als die over de rand is , en de ander de band verder kan drukken rondom.

Fysieke kracht komt er vaak wel ff bij kijken ja
Als je wd40 gebruikt of siliconenspray, heb je dan geen grote kans dat je band om de velg gat draaien (bij bijvoorbeeld 1-1,5 bar)?
Blata Ultima W50 2010
jp23-rossi
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jp23-rossi »

band warm maken bij de verwarming en een beetje afwas middel dan moet het lukken
DSF # 8
NK 2012 3e standaard 40
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

bedankt jongens maar alles was voor niets maar ik weet het nu wel typich *geen sponsor* fabrieks fout de band te klein nu had ik maar mijn broertjes zijn band erom gedaan maar die pmt t41 gebruikt is echt ovaal ofzo lol
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Plaats reactie