Minibike meeting Velp (Rondetijden zie pag. 3 !)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Minibike meeting Velp (Rondetijden zie pag. 3 !)
Hallo,
Post hier je verslag van velp.
dus barst LOS
Gr. Remon
Post hier je verslag van velp.
dus barst LOS
Gr. Remon
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou k ben er nu ook weer !
Leuke dag gehad, we arriveerden om 9 uur.. ff uitpakken en wat ouwehooeren met iedereen..
Rond een uur of 12 de motor even op regenwielen gezet... en paar keer gereden !
In de middag klaarde het goed op, en hebben we met slicks kunnen rijden.
Al met al een leuke dag ! een behoorlijke opkomst, en hoop voor de volgende keer
Jeroen
Leuke dag gehad, we arriveerden om 9 uur.. ff uitpakken en wat ouwehooeren met iedereen..
Rond een uur of 12 de motor even op regenwielen gezet... en paar keer gereden !
In de middag klaarde het goed op, en hebben we met slicks kunnen rijden.
Al met al een leuke dag ! een behoorlijke opkomst, en hoop voor de volgende keer
Jeroen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
vlep
ben er niet geweest maar leuk dat er toch een goede opkomst is geweest ben dan ook niet geweest omdat ik het weer niet vertrouwde en een verjaardag van mijn peetkind had maar volgende keer hoop er wel bij te zijn en dan nog beter weer te kunnen hebben
veel succes bij het organiseren van het volgende treffen
vriendelijke groet jeroen31
veel succes bij het organiseren van het volgende treffen
vriendelijke groet jeroen31
-
mini suzuki
Nadat om 14:45 er redelijk wat hagel uit de lucht viel, hadden een aantal rijders zoiets van ok het was leuk voor vandaag.minibikerheerhugowaard schreef:
Nog een vraag: WAAROM MOESTEN WE IN VREDESNAAM STOPPEN OM 3 UUR ipv 6 UUR?????
Weet echt niet waarom iedereen toen ophield maar dat was niet omdat ze moesten.
Meeting was inderdaad ook tot 18:00uur, tijdwaarneming is ook pas uitgezet toen iedereen ophield met rijden.
Kleine dingetjes gaan er altijd fout, maar hoop dat je toch lekker gereden hebt.
Grt Andre
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je kon gewoon blijven rijden hoor.minibikerheerhugowaard schreef:Heb wel lekker gereden maar ik baalde wel enorm want ik was gekomen om te rijden tot 6 uur
Had je het anders eventjes na moeten vragen..
Ik ging naar huis, omdat ik lekker gereden had, mn regenbanden niet weer wou omwisselen, en omdat mn pa ook graag richting huis wou.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
Jongens er waren inderdaad 1 of 2 blata's maar die rijders zijn lid van de EVMC.hayabusa123 schreef:Wat zie ik daar op die groepsfoto staan 2 of 3 blata's
en er mochten geen fabrieks bikes komen he...
EDIT: jor jij was eerder
Jaja ik weet het wat we geschreven hebben geen fabrieks.
De mensen die er waren hebben denk ik lekker gereden.
Volgende keer gaan we proberen om meer fabrieks te laten rijden.
Heb geduld sommige dingen zijn niet zo simpel als jullie denken.
Als het zo simpel zou zijn, kan iedereen een meeting organiseren.
grt Andre
- Jeroen
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb echt geen idee hoe jij aan het verhaal van 15.00 uur komt. En waarom dan alleen nog leden van de EVMC mochten rijden. Had even iemand van de organisatie aangesproken, dan had je gehoord dat je gewoon kon rijden. Na de hagelbui was het gewoon weer rijden voor de paar mensen die nog niet wegwaren.minibikerheerhugowaard schreef:Heb wel lekker gereden maar ik baalde wel enorm want ik was gekomen om te rijden tot 6 uur
Verder denk ik dat als ik vanuit organisatie oogpunt kijk dat de dag prima verlopen is. Iedereen heeft ruim tijd gehad om te rijden op een natte en ook droge baan. Geen noemenswaardige valpartijen of ongelukken.
Zelf ook nog een paar rondjes in de weg gereden.
Ik ben wel helemaal gebroken van het regelen, vlaggen en rijden, kortom moe maar voldaan !
Groeten,
Jeroen.
[url]http://www.minibike.nl[/url]
Jeroen.
[url]http://www.minibike.nl[/url]
Ik heb rond vier uur nog lekker wat rondjes gereden, veel mensen waren naar huis, maar de meeting duurde echt tot 6 uur. Niemand van de organisatie (minibike.nl) die toch duidelijk herkenbaar waren aan hun hesjes heeft de meeting vroegtijdig stop gezet.
Maar goed, niets aan te doen, wel mooi dat je een leuke dag hebt gehad !!
Hier mijn versie van een kort verslag
:
De eerste minibike.nl meeting is weer voorbij.
Al met al een zeer geslaagde dag. 'sochtends rond hal 9 kwamen de eerste deelnemers al binnen druppelen (letterlijk) en werden transponders en vaantjes in ontvangst genomen. Ondanks het toen nog slechte weer een zeer goede opkomst. De overdekte paddock stond al snel vol met minbikes en hun eigenaren en werd er druk gepraat en gesleuteld. Vandaag werd er in twee groepen gereden wat goed kon met de 40 rijders die deze dag hebben gereden. Na een aantal buien begon het op te klaren en zelfs de zon heeft geschenen. Er kon gelukkig goed gereden worden en de enkele buien die vielen mocht de pret niet drukken. Rond 3 uur half 4 begonnen verschillende mensen al met inpakken, ze hadden lekker gereden en wilde nog even van hun vrije zondag genieten. Maar gelukkig bleef het gezellig op de baan tot een uur of 5, iedereen was moe en voldaan van het rijden. Gelukkig hoorde we heel veel goede reacties over deze gezellig dag.
Kortom een zeer geslaagde minibike meeting !!
!! Iedereen bedankt die heeft mee gewerkt aan deze dag en ook de diverse importeurs en natuurlijk Hank met z'n koppelingen en Jeroen W met z'n HPI informatie!!
Fotos, die Frank de Bruycker heeft gemaakt worden deze week op de site gezet. Gun ons even wat tijd om ze uit te zoeken en te verwerken ...
En nu ben ik moe van het georganiseer dus ga ik lekkeZZZZzzzzz
Maar goed, niets aan te doen, wel mooi dat je een leuke dag hebt gehad !!
Hier mijn versie van een kort verslag
De eerste minibike.nl meeting is weer voorbij.
Al met al een zeer geslaagde dag. 'sochtends rond hal 9 kwamen de eerste deelnemers al binnen druppelen (letterlijk) en werden transponders en vaantjes in ontvangst genomen. Ondanks het toen nog slechte weer een zeer goede opkomst. De overdekte paddock stond al snel vol met minbikes en hun eigenaren en werd er druk gepraat en gesleuteld. Vandaag werd er in twee groepen gereden wat goed kon met de 40 rijders die deze dag hebben gereden. Na een aantal buien begon het op te klaren en zelfs de zon heeft geschenen. Er kon gelukkig goed gereden worden en de enkele buien die vielen mocht de pret niet drukken. Rond 3 uur half 4 begonnen verschillende mensen al met inpakken, ze hadden lekker gereden en wilde nog even van hun vrije zondag genieten. Maar gelukkig bleef het gezellig op de baan tot een uur of 5, iedereen was moe en voldaan van het rijden. Gelukkig hoorde we heel veel goede reacties over deze gezellig dag.
Kortom een zeer geslaagde minibike meeting !!
!! Iedereen bedankt die heeft mee gewerkt aan deze dag en ook de diverse importeurs en natuurlijk Hank met z'n koppelingen en Jeroen W met z'n HPI informatie!!
Fotos, die Frank de Bruycker heeft gemaakt worden deze week op de site gezet. Gun ons even wat tijd om ze uit te zoeken en te verwerken ...
En nu ben ik moe van het georganiseer dus ga ik lekkeZZZZzzzzz
Laatst gewijzigd door daans op zo 18 mar 2007, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Slecht idee..minibikerheerhugowaard schreef:Het was allemaal prima in orde en ik kijk al uit maar de volgende meeting. Mischien volgende keer wel indoor????
Buiten heb je veeel meer ruimte, minder risico, en is veel prettiger rijden voor vele rijders..
Buiten in het goeie gedeelte van het jaar is de beste oplossing
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
minibikerheerhugowaard schreef: Deze waren er:
Blata WR
Blata 2.6
ZPF Z1 2X (waren van de importeur geloof ik)
Pasini 4T
En 2 dm etjes
En de rest dan??????? mischien ook lid van EVMC???????andries schreef:Jongens er waren inderdaad 1 of 2 blata's maar die rijders zijn lid van de EVMC.
Jaja ik weet het wat we geschreven hebben geen fabrieks.
Regels zijn regels. ik vind dit gewoon jammer. Geen fabrieks is in mijn ogen dan ook geen fabrieksbike. maar ja een zeeeeer goede les voor de volgende keer. Wellicht dan een baan waar wel meer kan. Zo moeilijk is het niet hoor. met teveel regels maak je het jezelf onnodig moeilijk.
verder hoop ik dat iedereen het naar hun zin heeft gehad. Juist daarom heeft Daniel dit opgezet.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- basjee
- forum gebruiker
- Contacteer:
de 2 dm's heb ik niet eens gezien.
de ZPF stond er eigenlijk alleen ter promotie.
hij mocht een stuk of 3 rondjes laten zien dat hij heel wat vermogen in huis had.
de andere blata's waren lid.
ik heb een zeer leuke dag gehad, weer was prima.
paar keer onderuit gegaan en een keer over de kop door olie+water op de baan.
geen pijn dus gewoon weer lekker doorgereden.
toen iedereen naar huis was heb ik een 15 tal rondjes achter antonie aan gereden en heel wat geleerd kwa techniek.
Nog bedankt hiervoor!
stonden mooie bikes zoals: Hank Erwin Lars Etc.
al met al een super gave dag gehad.
Jeroen nog bedankt voor het meerijden

de ZPF stond er eigenlijk alleen ter promotie.
hij mocht een stuk of 3 rondjes laten zien dat hij heel wat vermogen in huis had.
de andere blata's waren lid.
ik heb een zeer leuke dag gehad, weer was prima.
paar keer onderuit gegaan en een keer over de kop door olie+water op de baan.
geen pijn dus gewoon weer lekker doorgereden.
toen iedereen naar huis was heb ik een 15 tal rondjes achter antonie aan gereden en heel wat geleerd kwa techniek.
Nog bedankt hiervoor!
stonden mooie bikes zoals: Hank Erwin Lars Etc.
al met al een super gave dag gehad.
Jeroen nog bedankt voor het meerijden
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje