Hallo
Zo de bike heeft dan eindelijk gelopen, eerst nog even de uitlaat van de puch eronder gehangen, toen de ontsteking afgesteld (de beschrijving van HPI kun je beter je reed mee afvegen klopt niets van).
En ja hoor de eerste klappen kwamen er uit, de bike even lekker warm laten draaien en toen de gas kraan maar vol open op de testbank.
En hij loopt niet verkeerd alleen de koppeling stond op 8500 toeren en dat bleek al veel te hoog te zijn.
Dus even de test koppeling er in (die staat op 6800 toeren) en nog even de sproeier veranderd en maar weer een paar runs gedaan, en dat liep al een heel stuk beter.
Uiteindelijk 13 pk gemeten en vanaf 7000 toeren al trekken als een beest, en een hele mooie koppel kromme heel vlak is de kromme.
Al met al voor de eerste test een heel mooi resultaat en waar we dan ook zeer blij me zijn.
Ook heeft hij even op de weegschaal gestaan, een ook daar weer een hele fraaie uitslag: 23 Kg dus hij weegt niet meer als een fabrieks machine

Al met al ziet het er goed uit, nu het stuur gedrag nog testen maar dat zit ook wel snor denk ik, zwolle wordt de eerste rijtest.
Daarna gaan we op het gemak nog wel de fijn afstelling doen.
Ik ben blij.

.......

voor Aad
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!