Minibike aanschaffen

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ja heb je een testbankuitdraai :?: dit is volgens mij gewoon bullshit. tim zijn blata haalde op de testbank iets meer als 80 en dat is een echte blata :!:
Topgear

Bericht door Topgear »

Mozes schreef:heb je daar een link naar?
*geen sponsor*
Topgear

Bericht door Topgear »

Ik ga sowiezo voor de luchtgekoelde van 80 euro van Nemeco. Passen de meeste verkrijgbare onderdelen (bijvoorbeeld die van *geen sponsor*.nl) op de chineesjes? Als er dan wat kapot is kan ik dat repareren.

Mijn minibike zal echt puur voor de recreatie zijn, zou dat snel vervelen denken jullie? Of valt dat wel mee? Ben in ieder geval wel iemand die van gemotoriseerde dignen houd en snelheid :D
nibbles

Bericht door nibbles »

hee,
de snelheid van een chinees gaat wel snel vervelen.
eerst had ik een crosser, en die reed chineese racers eruit, mmaar dat wert saai. dus kocht ik een watergekoelde.
die was erug snel en reed wel fijn..
maar de snelheid van een chinees is wel saai!

latrr Kenny
Topgear

Bericht door Topgear »

Hee, maarja de snelheid is echt niet zo heel belangrijk voor me. Hij zal toch al gauw 50 lopen, en da's hard zat. Opvoeren kan volgens mij altijd nog met een nieuwe uitlaat.

Weten jullie of de onderdelen die je kan kopen bij bijvoorbeeld *geen sponsor*.nl en de meeste andere shops, ook op alle chineese bikes passen (dus ook op mijn luchtgekoelde Nemeco)? Uitlaten, luchtfilters, koppelingen, carburaturs, trekstarters enz?

Heel erg bedankt!
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

Topgear schreef:Hee, maarja de snelheid is echt niet zo heel belangrijk voor me. Hij zal toch al gauw 50 lopen, en da's hard zat. Opvoeren kan volgens mij altijd nog met een nieuwe uitlaat.

Heel erg bedankt!
voor een goede uitlaat betaal je dan al gauw de nieuwwaarde van je chinees.
ik ben zowiezo niet voor de chinese rotzooi dus als je hem denkt aan te passen kan je gelijk een wat snellere b1 rep kopen.

de chinese 49cc zijn gewoon zeer sloom
als je dan een uitlaat aanpast is het geen wereld van verschil en ben je in totaal toch alweer 150 euro kwijt. had je beter de b1 rep kunnen kopen en die zelf wat aanpassen en eventueel een nieuwe koppeling. heb je veel meerplezier van denk ik zo :wink:
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Topgear

Bericht door Topgear »

Die B1 Replica's hebben dat koelprobleem. En die koppeling was ook niet al te best las ik. Dat uitboren etc. kan ik zelf niet. Alleen de hele simpele dingetjes kan ik wel. Vandaar dat ik me aan de luchtgekoelde wil wagen.
Topgear schreef: Weten jullie of de onderdelen die je kan kopen bij bijvoorbeeld *geen sponsor*.nl en de meeste andere shops, ook op alle chineese bikes passen (dus ook op mijn luchtgekoelde Nemeco)? Uitlaten, luchtfilters, koppelingen, carburaturs, trekstarters enz?
Topgear

Bericht door Topgear »

Niemand dit dit weet? :
Topgear schreef: Weten jullie of de onderdelen die je kan kopen bij bijvoorbeeld *geen sponsor*.nl en de meeste andere shops, ook op alle chineese bikes passen (dus ook op mijn luchtgekoelde Nemeco)? Uitlaten, luchtfilters, koppelingen, carburaturs, trekstarters enz?
Thnx,

Vic
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Topgear schreef:Niemand dit dit weet? :
Thnx,

Vic
Ja maar dan heb je wel de onderdelen nodig voor de 49cc :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

Topgear schreef:Die B1 Replica's hebben dat koelprobleem. En die koppeling was ook niet al te best las ik. Dat uitboren etc. kan ik zelf niet. Alleen de hele simpele dingetjes kan ik wel. Vandaar dat ik me aan de luchtgekoelde wil wagen.
dat uitboren is heel simpel. je kan er zat over lezen in het topic van hank en anders kan je vragen of iemand uit de buurt het voor je wil doen :wink:
Topgear

Bericht door Topgear »

Oke da's wel tof. 49cc was toch wel het meest gebruikte blokje dacht ik zo?

Ik denk dat ik hem dan zo snel mogelijk ga kopen (de lucht gekoelde). Lekker een beetje aan knutselen, lijkt me heel tof! Mocht ik het echt tof vinden koop ik wel zo'n watergekoelde 8) Bedankt voor de hulp jongens.
Plaats reactie