toerenteller bevestigen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- fryslan boppe
- forum gebruiker
-
TOEZMAN
oke mooi,fryslan boppe schreef:ja dat heb ik ja kan jij mij dat ff uitleggen dan?
Je hebt de teller daaraan zit dat kabeltje met stekkertje he, dat steek je in die van dat klemmetje, dan pak je de bougie kabel, daar draai je eerst heel strak als dat draad van dat klemmetje omheen, dan doe je het klemmetje op de bougiekabel, en dan moet je nog ff van dat isloatietape eromheen doen(om dat draad wat je opgerold hebt)
ff een dom vraagje hoor maar heb je de teller wel goed ingesteld?
succes, voor vragen vraag maar
-
kleine_duivel
- spammer
-
TOEZMAN
-
minispeedfreak
waar met rubbertape omheen? als je de tellerkabel al om de bougiekabel hebt en dan intapen?? of wat bedoell je precies? en wat is niet in de buurt van de killswitch kabel? hoeveel afstand moet ik ong. houden? heb je niet toevallig een foto ofzo?EVD schreef:het handigste is een krokodille klem erop zette, andere mogelijkheid is een klein beetje strippen van de draad en dat tegen de bougi kabel aan tapen, alleen moet daar wel een laag rubber tusse zitten (bijv gewoon 10 keer met rubbertape er om heen) anders geeft je toerenteller veelste veel toeren aan
zorg ook dat hij niet in de buurt loopt van je killswitch bedrading, dan geeft hij dubbel toeren aan
suc6
grtz erik
-
TOEZMAN
-
kleine_duivel
- spammer
3 maanden max. is ie zekers wel leeg!! helemaal!TOEZMAN schreef:joo,kleine_duivel schreef:nu we het toch over stage 6 hebben : waarom raken die batterijen zo verdomd snel leeg![]()
nu al me 2e in korte tijd die helemaal leeg is!
Tim.
wat vindt jij snel dan ik bedoell een week, maand etc. en welke batterij? die in de teller zit?
standaard batterij was zelfs eerder leeg