burnoutboy13 schreef:Uhm, Misschien blijft je gas wel hangen ergens in het buitenkabeltje
Kijk dat even na
Groetjes
ik ben nog maat 13 jaar maar boeit ff niet maar waar zit dat dan waar hij dan kan blijven hangen wandt me gas hendel zit dan zeg maar wel gewoon dicht ??
burnoutboy13 schreef:Uhm, Misschien blijft je gas wel hangen ergens in het buitenkabeltje
Kijk dat even na
Groetjes
ik ben nog maat 13 jaar maar boeit ff niet maar waar zit dat dan waar hij dan kan blijven hangen wandt me gas hendel zit dan zeg maar wel gewoon dicht ??
wat wil je ermee zeggen dat je 13 bent er zijn mensen op het forum die nog wel jonger zijn en zo eenheel bikje in en uit elkaar zetten en het probleem kan het in je koppeling zittte gewoon strakkere veertjes kopen
of draai je stationair schoef helemaal naar binnen en dan volgens mij iets van 2,5 slagen weer naar buiten draaien en dan vanaf daar beetje spelen met je stationair schoef
hallo ,
als ik mijn minibike stationair op de standaart heb staan , kan het zo zijn dat hij plotseling volgas gaat terwijl er niemand aan zit , net of trek je de gas hendel ineens open . :S
iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor heeft??
taichi_aka_yamashi schreef:jahoor dat kan draai gwn je stationair schroef wat naar links en het probleem is opgelost ik had et ook vondt het wel grappig
of er zit een spook aan je minibike whoooeee
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
En vanavond weer gereden , eerst ging het prima niets aan de hand
Todat ik even stopte hem uitdeed .
Hetzelfde probleem , hij smoorte een keer.
en kreeg hem in geen mogelijkheid meer aan .
Toen heb ik er de brui er maar aan gegeven ,
Bedankt ik zal dat in elk geval proberen !
(als ik hem weer aan het lopen krijg )
mmzz :S ik heb nu aan die stationair schroef zitten draaien ,
en hij doet het nog steeds , dus spontaan gas geven ,
ik snap er de ballen van ,
iemand??