ElimX schreef:
En is de Dellorto 17.5mm carburateur wat voor de tai Chi of kan ik beter nog meer mm erop monteren.
Ja de 17,5 is zeker wat voor de tai-Chi
En NEE ik zou er geen grotere opzetten, de 17,5 is al vrij lastig af te stellen en groter is vrijwel niet af te stellen
ElimX schreef:
Prijzige bandjes die PMT €65.- per stuk? Dat is geen kattenpis. Zag ik bij *geen sponsor* staan.
je kan ook gewoon de gebruikte nemen, die zijn 30 euro per stuk.
Maar de laatste tijd hebben er veel mensen problemen met *geen sponsor*, dus denk even na voordat je er wat besteld.
En tsja...minibiken is nou eenmaal duur. Maar koop PMT's en je merk een enorm verschil met de standaard bandjes, en je hebt ook wat
ElimX schreef:
En ik wil kijken voor een watergekoelde wat nou het verschil is, het is niet zo dat een watergekoelde pittiger en kwalitatief beter is?
Wees blij met je Sendai Tai-Chi

Een watergekoelde is zeker niet pittiger, en kwalitatief beter. Het enige voordeel wat een watergekoelde heeft is dat hij minder vermogensverlies heeft als de motor warm is. Maar dat verlies is vrijwel te verwaarlozen. En als je een watergekoelde neemt, neem er dan een van Sendai ( de Nunchako), die zijn nog altijd net ff beter dan een chinees