opmerking waar ik zwaar aan til
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
opmerking waar ik zwaar aan til
op zaterdag morgend tijdens de keuring wordt er volgende opmerking gemaakt aan een rijder van 10 jaar door diegene wie zijn motor keurt :
als tegen volgende wedstrijd jou velgen niet !CENCUUR! zijn wordt je gediskwalificeerd............
betreft PMT velgen waar al meerdere jaren mee gereden wordt, tevens mondeling besproken werd dat deze voldoen aan de normen en geen probleem vormt ,ook is dit geneens in de !CENCUUR! lijst opgenomen om aan te vullen.........
Allereest , dit geen opmerking die je maakt tegen een kind, ten tweede als de keuringsdienst(bestuur?) hier plotseling problemen over maakt(zeer raar) met welke reden dan ook, gelieve desbetreffende importeur aan te spreken, zoals nog andere zaken...
waar lak aan communicatie over heerst(toch openbaar)
als tegen volgende wedstrijd jou velgen niet !CENCUUR! zijn wordt je gediskwalificeerd............
betreft PMT velgen waar al meerdere jaren mee gereden wordt, tevens mondeling besproken werd dat deze voldoen aan de normen en geen probleem vormt ,ook is dit geneens in de !CENCUUR! lijst opgenomen om aan te vullen.........
Allereest , dit geen opmerking die je maakt tegen een kind, ten tweede als de keuringsdienst(bestuur?) hier plotseling problemen over maakt(zeer raar) met welke reden dan ook, gelieve desbetreffende importeur aan te spreken, zoals nog andere zaken...
waar lak aan communicatie over heerst(toch openbaar)
4 Stroke producer sinds 2003
-
kleine_duivel
- spammer
ik heb hier eerder over rondgevraagt over het forum, in het topic van just bo.
hij heeft pmt velgjes onder zijn elite zitten omdat dit door de importeur is goedgekeurd..
ik weet niet om welk merk het gaat?
maar bij blata blijkt het iig te mogen...
maargoed inderdaad gerry...geef je gelijk,dat het zo is dat dit niet tegen zo'n kind gezegt hoeft te worden...want ik denk dat hij daar zelf niet zo veel aan kan veranderen
hij heeft pmt velgjes onder zijn elite zitten omdat dit door de importeur is goedgekeurd..
ik weet niet om welk merk het gaat?
maar bij blata blijkt het iig te mogen...
maargoed inderdaad gerry...geef je gelijk,dat het zo is dat dit niet tegen zo'n kind gezegt hoeft te worden...want ik denk dat hij daar zelf niet zo veel aan kan veranderen
-
jarno_blata_23
ik heb dit ook gezien in Zwolle bij Robert Schotman. vond het een beetje raar om tegen hem te zeggen hij snapt daar toch nog neit zo veel van.
maarja Gerry jij zal het wel regelen!
Tot in Stadskanaal!
Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
maarja Gerry jij zal het wel regelen!
Tot in Stadskanaal!
Gr Jarno #23 www.jarno23.tk
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
omdat pasini niet met pmt velgen samen mag omdat ze volgens hun niet goedgekeurd zijn, voor de rest op alle andere fabrieks geloof ik wel ze zijn al bezig om met pasini ook van pmt velgen te doen.
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
-
double minibike
- forum gebruiker
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer:
- DaWitteTonni
- forum gebruiker
- Contacteer:
nou waar ik mijn onderdelen van pasini haal staan ze gwn tussen de bestel lijst van pasini
kijk 2de blad http://www.*geen sponsor*/PRICE%20LISTS/pasini.htm
kijk 2de blad http://www.*geen sponsor*/PRICE%20LISTS/pasini.htm
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2096035.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/14/1258199160-690.jpg[/img][/url]
Grtz Victor
Grtz Victor
- Dm-Ricardo
- forum gebruiker
- Contacteer: