Starten
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Ik zou het uitknopje er maar niet afhalen 
Is gewoon veel makkelijk en voorkomt een hoop ellende.
Mocht je het er nou toch afhalen, dan kan je nog de choke dichtdoen, dan gaat hij als het goed is vanzelf ook uit.
Een minder goede manier, maar die wel werkt, is ff je bobine van je bougie afsnokken, maar dat is niet echt bevorderlijk voor je mini
Mocht je het er nou toch afhalen, dan kan je nog de choke dichtdoen, dan gaat hij als het goed is vanzelf ook uit.
Een minder goede manier, maar die wel werkt, is ff je bobine van je bougie afsnokken, maar dat is niet echt bevorderlijk voor je mini
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Bobine van je bougie snokken? Zou me bougie dop doen gaat wat makkelijkerSubito schreef:Ik zou het uitknopje er maar niet afhalen
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Raytje192 schreef:Bobine van je bougie snokken? Zou me bougie dop doen gaat wat makkelijkerSubito schreef:Ik zou het uitknopje er maar niet afhalen
Succes met het oplossen van je probleem
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Starten
Waarom wil je je uitknopje eraf? Ik heb de mijne er ook af omdat er een snelgas opzit maar heb het opgelost door een schakelaartje in het kader te plaatsen.duiveltje schreef:Hallo
kan ik mijn bike ook starten zonder uitknopje, zoja hoe doe ik mijn bike dan uit
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
-
Sleyar