Op dit moment heb ik niet zoveel nieuws. De laatste tijd erg druk met (over)werk en andere activiteiten. Een voorbeeld hiervan, zie hieronder..
Ondertussen wel een paar kleine dingen gemaakt en gelast.
Verder wordt er gewerkt aan een uitlaat, de conussen liggen klaar.. Ik zit op dit moment te wachten totdat ik 's avonds terecht kan bij de wals..
Met betrekking het ongeval. Het onderstaande stukje heb ik destijds geschreven op het forum..
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie beterschap wensen.
Bij deze wil ik iedereen bedanken die afgelopen zondag (28 dec.) mij op wat voor manier hebben geholpen na mijn val in Nijverdal.
Twee mensen wil ik het bijzonder bedanken, Erik en Miranda, voor het vervoer en de persoonlijke ondersteuning naar en in het ziekenhuis.
Ik ben vanmiddag (vrijdag 3 december) ontslagen uit het ziekenhuis. Uiteraard zullen nog de nodige bezoeken volgen.
Het volgende is er met mij aan de hand.
Aan de mijn linkerbeen heb ik een fracuur. Dat houdt in dat mijn scheenbeen en kuitbeen zijn gebroken,
verder is het enkel gewricht gebarsten. De breuken zijn operatief aan elkaar geschroefd met titanium schroeven.
Het heeft anderhalve dag geduurd voordat ik geopereerd kon worden, voor dit soort breuken dient de chirurg n.m. de nodige ervaring te hebben.
Aan mijn rechtervoet heb ik twee middenvoetsbeentjes gebroken.
Aan deze voet heb ik nu ook loopgips, hiermee kan ik mij alleen als het nodig is verplaatsen.
De komende 6 weken zit ik met beide benen in het gips, daarna moeten we nog afwachten.
Zoals jullie je denk ik wel voor kunnen stellen ben ik nu redelijk gehandicapt. De nodige voorzieningen zijn al getroffen in huis.
Ik hoop onder andere met het forum wat afleiding te creeeren te komende tijd.
Het ongeluk is gekomen doordat in de bocht het gas bleef hangen. Als een kogel werd ik afgevuurd, ik heb geprobeert te remmen e.d.
De minibike is onder me vandaan geschoten en ik ben achter de minibike aan met mijn benen in de beschoeing geschoven.
Dit alles gebeurde binnen enkele seconden.
Het had ook anders af kunnen lopen als ik met mijn hoofd richting de beschoeing was geschoven of geen
goede uitrusting had dedragen.
Toen ik op mijn rug op de baan lag wist ik dat het helemaal niet goed zat, dit mede door mijn EHBO opleidingen.
De minibike mankeert het nodige; remmen, velgen, zitje afgebroken.......... Voorlopig staat mijn hoofd er zeker niet na..
Bezoek is natuurlijk altijd welkom.
Met vriendelijke groeten, Koen
6 weken gips is bijna 4 maanden geworden.....
De totale revalidatie heeft anderhalf jaar geduurt.