John_W schreef:@ Erwin
spruitstuk wordt een eigen fabrikaat en lijkt geen problemen met de carburateur te vormen.
En ja van die uitlaat.... We hebben van alles gepast en geprobeerd en toch besloten dat ie in één vloeiende bocht onderlangs gaat. Nadeel is wel de terugloopdemper natuurlijk. Op zich is jouw oplossing ook weer niet zo verkeerd. Keuzes, keuzes, keuzes.....
Het blok hebben wij niet in rubbers gehangen omdat we denken dat door het ophangen van de kop de boel net ff wat stijver wordt. Hoe dat met trillingen gaat moeten we nog maar even zien.
Maar ik zag op je website dat jij de 2000 uur al gepasseerd was (en het resultaat is erna

). Wij hebben nog een flink stuk te gaan.
@ john.
dankje, maar bij jullie gaat het ook goedkomen hoor!
voordat je een spruitstuk maakt ( wat vrij complex is etc ) moet je even de keuze afwegen of een normaal spruitstuk+wig niet volstaat....wel zelf 1 maken ipv kopen...
dit bedoel ik:
http://www.xsh-tuning.nl/wig.htm
en hoe ga je de bevestiging van het blok maken?
hierboven zei je aan de kop? ik begreep het niet helemaal.
bij mij zit het muurvast omdat ik de bussen in het rubber er in heb moeten duwen met veel kracht:) (dus het zit niet zo huts 1,2,3 in elkaar )
en tussen de frameplaten met busjes opgevuld dus hij kan nergens heen.
maar ik zie jullie oplossing graag tegemoed.
wanneer gaat de contour in de blokplaten komen? dan krijgt hij gelijk een mooiere uitstraling.
groeten
erwin