polini of blata ????
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
kleine_duivel
- spammer
- DSF-Patrick
- forum gebruiker
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Puch maxi blokjes zijn veel beter !!!!!!!!
in de puchcup winnen ze elke wedstrijd
in de puchcup winnen ze elke wedstrijd
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
-
Johan911 rep.
- forum gebruiker
Jaa poeldijk bestaat 80% uit blata.. en polini uit 05%?Het valt me wel op dat het meestal de Blata bezitters zijn die sleutelen ipv rijden in Poeldijk.
Best logisch dat je dan af en toe iemand zie sleutelen aan een blata.. Hier wordt ook niet gezegt dat blata het beste van het beste is, maar een reden om blata af te kraken kunnen de 'tegenstanders' van blata ook niet vinden, wat inmiddels wel blijkt.
Aan elk merk blok moet er nog veel gedaan worden.. anders is er geen toekomst?
Maar hierbij zeggen wij blata rijders niet dat bzm of polini slecht is.. maar mensen hebben wat te zeuren over blata, terwijl ze inderdaad zoals patrick zeggen, gewoon in de top meerijden. terwijl er in het nmc toch relatief minder blata's rijden ?
GRC RR
www.johanracing.webs.com
www.johanracing.webs.com
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vind ik ook altijd zo raar ja. Mensen met een GRC of wat anders lopen altijd blata of te kraken maar als je dan vraagt wat is er slechter aan blata dan aan een ander merk fabrieks bike dan weten ze niksJohan911 rep. schreef:Jaa poeldijk bestaat 80% uit blata.. en polini uit 05%?Het valt me wel op dat het meestal de Blata bezitters zijn die sleutelen ipv rijden in Poeldijk.
Best logisch dat je dan af en toe iemand zie sleutelen aan een blata.. Hier wordt ook niet gezegt dat blata het beste van het beste is, maar een reden om blata af te kraken kunnen de 'tegenstanders' van blata ook niet vinden, wat inmiddels wel blijkt.
Aan elk merk blok moet er nog veel gedaan worden.. anders is er geen toekomst?![]()
Maar hierbij zeggen wij blata rijders niet dat bzm of polini slecht is.. maar mensen hebben wat te zeuren over blata, terwijl ze inderdaad zoals patrick zeggen, gewoon in de top meerijden. terwijl er in het nmc toch relatief minder blata's rijden ?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
-
poeldijkracer
- nieuwe gebruiker
-
kleine_duivel
- spammer