uitslagen minibike grathem

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
musquito

uitslagen minibike grathem

Bericht door musquito »

De meeting was ruim bezocht 85 delnemers en ruim 650 bezoekers de oudste minibike coureur was 54 jaar met een bike van bj 1972 en de jongste was 7 jaar . de minbike die geschonken werd door motors en quads uit venlo ging naar de wit uit roggel. verder waren de parkstad minibike rijders de snelste groep die een uitstekende show gaven. en vooral de zelfbouw was veel rijders aanwezig ook de quad rijders gaven veel belangstelling. Dit evenement komt er volgend jaar weer in grathem
voor enkelen foto,s zijn te zien op www.theustrucksite.nl en als de site van www.mcgrathem.nl weer inde lucht is ook hierop met veel foto,s en films

jongen bedankt voor alles het was zeer gaaf :lol: :lol: :lol: :lol: :o :o
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Zover ik gehoord heb van enkelen die er geweest waren was het niet zo'n succes zoals jij omschrijft.
Kleine baan, gewoon een rondje met een knikje erin. Men had zo het idee dat het een meeting was voor uitsluitend cineese bikes omdat er geen fabrieks waren. enz. Nou moet ik zeggen dat voor de reclame die je hebt gemaakt voor deze "zeer grote internationale meeting" en dan MAAR 85 bikes hebben je toch eens achter de oren moet krabben.

Maar nogmaals dit is wat ik gehoord heb. Verder succes voor volgend jaar en ik hoop dat je eindelijk toch eens wat geleerd hebt over hoe je reclame moet maken voor deze meeting en niet ontelbare toppics opend. Dit postgedrag zal zeker invloed hebben gehad op het aantal inschrijvingen lijkt me.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
rubbol

Bericht door rubbol »

ughhhh gggh ghehehhe twan jij bent een man naar mn hart lekker rechtdoorzee :lol:

weet er verder weinig vanaf ben er niet geweest ik vind een bike moet rijden het gaat niet om hoe je er naast staat maar wat je erop presteert

goed dit gezegd hebbende ga ik weer verder met yoga om mn enkels beetje te rekken :D

let op voor je het weet hang ik achter je in venray :oops:
musquito

uitslag grathem.

Bericht door musquito »

Hallo het viel wat tegen met de minibikers. Toch was het mooi en gezellig zondag de 22april 2007
Alvast bedankt en we wensen jullie veel rijgenot en pechvrij minibike jaar.

volgend jaar vraag ik iemand die er verstand van heeft.

de foto,s van deze kleine meeting te grathem staan op www.theustrucksite.nl omdat de site van www.mcgrathem.nl er uit ligt.

groetjes
Laatst gewijzigd door musquito op di 24 apr 2007, 21:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Re: uitslag grathem.

Bericht door Twan »

musquito schreef:dus ALVAST bedankt voor DIT evenement zo af te kraken.
Het was geen afkraken. Je hebt gewoon niet geluisterd naar de VELE tips die er kwamen. Ook heb je je niets aangetrokken van het openen van de vele toppics. Daar ben je vaak genoeg voor gewaarschuwd door de moderators. Maar ja als je dan niet wilt luisteren moet je de schuld niet bij anderen zoeken maar eens eerst bij jezelf te raden gaan. :!:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Pocketbike-PKE Echt
forum gebruiker
Contacteer:

Re: uitslag grathem.

Bericht door Pocketbike-PKE Echt »

Twan schreef:
musquito schreef:dus ALVAST bedankt voor DIT evenement zo af te kraken.
Het was geen afkraken. Je hebt gewoon niet geluisterd naar de VELE tips die er kwamen. Ook heb je je niets aangetrokken van het openen van de vele toppics. Daar ben je vaak genoeg voor gewaarschuwd door de moderators. Maar ja als je dan niet wilt luisteren moet je de schuld niet bij anderen zoeken maar eens eerst bij jezelf te raden gaan. :!:
Ik kan me volledig aansluiten bij Twan. Een evenement regelen is niet iets wat vanzelf goed komt, daar moet je veel voor doen. En tips..... zijn altijd welkom. Zo werkt dat hier op het forum. Jammer dat niet iedereen die tips gebruikt maar het direct beschouwd als kritiek.

Succes er mee :wink:
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
wizzlawax
forum gebruiker

Bericht door wizzlawax »

nou wij waren met het team daar de baan was wat klein maar was gewoon een gezellige dag uit

en we hebben ons prima vermaakt ondanks alle negatieve berichten

verder was iedereen van ons team er zeer tevreden over en we zullen er volgend jaar weer zijn!!

wil je echt gaan raceén moet je naar een karbaan gaan ofzo
wat wij dus ook doen :P

groeten ronald
eilite wrs:

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24962
Plaats reactie