aangezien ik mijn vorige topic kwijt ben geraakt in de pagina's en het een rotzooitje daar was geworden start ik maar een Nieuwe topic
De foto's
In het begin..

voorkant

de zij kant

....

fotoshoot

zonder kuip

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste race foto's
na 3 maanden niet meer gereden te hebben met mijn bami bike ben ik voor de eerste keer met de tai chi gaan rijden :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nadat Mijn oude cross helm was gejat.......
heb ik weer een nieuwe gekocht ... een street fighter een zilveren ... en een motorbroek ! foto's : van meeting

de proffesionele foto's

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thee kransje

na de meeting was mijn uitlaat demper helemaal gaar... dus heb ik er maar een bzm demper onder gezet. ook heb ik snelgas, mountain bike hendels , blata tandwiel 70 , koppelings bel aangepast, Stickers van Yamaha R1 gemaakt,, maar die gaan nu weg en kommen Ducati stikker voor in de plaats. en Ik heb de normale standaard remschijf van de tai chi er op gezet.. en het staat op film... de crash ( sider ) Plus Hk koppeling gekocht
Hier alvast een voorproefje !

Hier het filmpje !
http://media.putfile.com/Crash--
Laat een berichtje achter wat je ervan vondt !!!!!!
Uhhhhhmmm ow ja update !
Nou aangezien ik afgelopen week niks te doen had heb ik maar een paar stickertjes gemaakt ! nadat ik Suzuki gsx R , Yamaha R1 heb gehad is het nu tijd voor de DUCATI 916
Hier wat foto's van de hk de nieuwe stickers, bzm dempertje ,snelgas , km teller, en wat je nog meer kunt zien op de foto... sorry voor de wazige.. de camera flipt af en toe ene beetje..

Hk + bewerkt koppelinghuis

snelgas

en dat was m dan weer !
p.s. laat ff berichtje achter als je je verveelt fso
Batse nou ! en kusje hvj WJNMK enso xxx
Niek !
Update : Back from Hank
Nou ik heb me bike weer terug
Het heeft wat gekost en ben nu al mijn centjes kwijt maar het is het waard..
De Cil is afgewerkt en de uitlaat ook..
En hier de foto’s !

Keep On Tuning niekkk