Geen NMC 2007 meer voor 2 Pasini rijders

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Gerry schreef:
Twan schreef:
ruud schreef:uhm ik zie het van buiten af
Kijk Ruud je zegd het zelf en dat zegd genoeg.

Maar Ronny en Ferry succes bij de wedstrijden in België.
De teaDMmanager heeft gesproken...

jij hebt wel ingelichte bronnen..
Edit
Laatst gewijzigd door ruud op wo 25 apr 2007, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

Twan schreef:
ruud schreef:uhm ik zie het van buiten af
Kijk Ruud je zegt het zelf en dat zegt genoeg.

Maar Ronny en Ferry succes bij de wedstrijden in België.
Waar hebben Ronny en Ferry geschreven dat ze in België gaan rijden? :?
Het zou een logisch gevolg zijn... maar ja...
nooit zaken beweren waar je geen weet van hebt hé Twan!!
Je kan er een gele kaart aan overhouden! :evil:

Ik kan H&F Racing hun beslissing wel begrijpen.... Tot later....

@Ruud: je hebt een punt...
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Ontopic, graag een normale conversatie, geen onzin.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Roy

Bericht door Roy »

Gerry schreef:Stilte voor de storm...
welke storm ??
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Ik heb heel mijn teksten weg gehaald want blijkbaar ben ik zo verkeert bezig geweest dat zelfs mevrouw kloots mij heeft moeten bellen !!

Echter blijf ik bij mijn standpunt !!
Laatst gewijzigd door ruud op wo 25 apr 2007, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

ruud schreef:Ik heb heel mijn teksten weg gehaald want blijkbaar ben ik zo verkeert bezig geweest dat zelfs de organisatie vd rap mij heeft moeten bellen !!

Dit is echt niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De RAP heeft er niks mee te maken met wat een ""niet RAP"" lid ergens van denkt of uitspreekt....(en zeker op het forum hier,staat niet in verhouding met de Rap dus)
Het is een land van vrije meningsuiting..

Waar zijn we mee bezig :roll: :roll: :roll:
www.hf-racing.nl
Koen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Koen »

Echter blijf ik bij mijn standpunt !!
Als dat zo is, dan moet je reactie blijven staan.. Beetje zwak als je er achter staat om het toch te verwijderen.

Dat ze personen opbellen, welke uitspraken doen op het forum is niet van vandaag en gisteren, in het verleden is dit ook veelvuldig gebeurt....
Wim
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Wim »

double minibike schreef:
ruud schreef:Ik heb heel mijn teksten weg gehaald want blijkbaar ben ik zo verkeert bezig geweest dat zelfs de organisatie vd rap mij heeft moeten bellen !!

De RAP heeft er niks mee te maken met wat een ""niet RAP"" lid ergens van denkt of uitspreekt....(en zeker op het forum hier,staat niet in verhouding met de Rap dus)

komt denk ik een beetje doordat er vaag word gedaan over jullie redenen om te stoppen.......

uiteraard jullie goed recht om het voor je te houden, maar hierdoor geef je wel een ander de gelegenhied, die geen of weinig inzicht heeft in details, zich een (misschien foute) mening te vormen....
en daardoor zich te uiten op een manier die ook minder begrepen word...

Persoonlijk word ik ook een beetje moedeloos van al die onrust overal.....
'n hoop gepraat, scheve gezichten, stukjes aggressie welke op de baan afgereageerd worden.........

jammer.....net zo jammer als 2 bekende gezichten die zich min of meer gedwongen voelen te stoppen........!

Wens jullie uiteraard alle succes van de wereld......'k hoop met een stapeltje minibike-plezier!!!

Groetjes

Wim
double minibike
forum gebruiker

Wim schreef:
double minibike schreef:

komt denk ik een beetje doordat er vaag word gedaan over jullie redenen om te stoppen.......

uiteraard jullie goed recht om het voor je te houden, maar hierdoor geef je wel een ander de gelegenhied, die geen of weinig inzicht heeft in details, zich een (misschien foute) mening te vormen....
en daardoor zich te uiten op een manier die ook minder begrepen word...

'n hoop gepraat, scheve gezichten, stukjes aggressie welke op de baan afgereageerd worden.........

jammer.....net zo jammer als 2 bekende gezichten die zich min of meer gedwongen voelen te stoppen........!

Wens jullie uiteraard alle succes van de wereld......'k hoop met een stapeltje minibike-plezier!!!

Groetjes

Wim
Dag Wim..

Snap jou uitspraak heel goed..
Maar dat ik de redenen niet openbaar maak,is omdat er dan juist verwijzingen en uitspraken gedaan gaan worden die misschien niet altijd terecht zijn..

En ik vind dat iemand moet kunnen zeggen wat hij denkt/voelt...
Heeft mij ook gezeik opgeleverd maar,dat is mijn pakkie aan op dat moment..

Als mensen van de ""rap"" je gaan bellen over een uitspraak hier op het forum,dan zie ik daar iets vreemds in.

En dat plezier gaat echt goed komen :lol:
www.hf-racing.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Wim schreef:

Groetjes

Wim
stel je nu voor dat nog meer bekende gezichten zich geroepen voelen om terug te trekken uit die (..) organisatie.... dan krijg je 10 beaufort
4 Stroke producer sinds 2003
Pien

ik reageer dan toch maar

Bericht door Pien »

Hallo mensen,

Ik heb als prive gebeld met Ruud. Dus niet als RAP, die heeft daar niets mee te maken!!!!!!!!!!!!!!!!! (ik heb ook nog een prive leven)

Hij had onder in zijn tekst staan spreek mij er maar op aan als je vragen hebt. Hij is nooit langs de baan, en ik had gewoon het gevoel dat ik daar naar vragen kon en eens over babbelen. Ik heb zijn mening gehoord en ik heb de mijne gegeven. Zijn bericht hoeft niet weg, maar ik heb hem uitgelegd dat als je het leest je er iets anders leest dan dat hij mij in de uitleg gegeven heeft. Die uitleg was duidelijk alleen die voelt net even anders dan zijn verhaal.
Dat is ook moeilijk om in het kort uit te leggen wat je bedoeld.

Helaas begrijpen Ruud en ik elkaar niet zo goed blijkbaar want zijn bericht is weg en hij zet het er eigenlijk neer dat dat van mij moet.
Jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem wel gevraagd om zijn laatste bericht te verwijderen, waarom zou je anders prive met iemand contact hebben.

Dus bij deze de eerste en de laatste keer dat ik naar iemand reageer.
Verder hier geen discussie meer over, tenzij via PB

groeten Pien
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Wim schreef:[
Volledig mee eens Wim. het jammer is dat in dit geval Pien schijnbaar geen mening mag hebben maar dat dat dan meteen vanuit de RAP is terwijl ze zelf al schrijft dat het HAAR PRIVE mening is.

Vele reacties zeggen genoeg dat het altijd vanuit de RAP is als er eens wat gezegt wordt. men MAG gewoon geen eigen/prive mening hebben. Dat blijkt wel.

Ik heb ook een pb gestuurd naar Ruud met de vraag waarom hij nu weer bepaalde personen hierbij moest betrekken. Dit terwijl dat totaal niet op de allereerste post betrekking had. Maar dan wel het verhaal schijnbaar naar zijn handje hier weer terug neer zetten als hij aangesproken wordt op ZIJN post door Pien in dit geval.

Daar hoor je niemand over en dat is toch wel raar. Ook het reageren in het algemeen.
Laatst gewijzigd door Twan op wo 25 apr 2007, 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
gkeone

Bericht door gkeone »

Nou, als ik het hier goed begrijp lijkt me dit een provocerend telefoon gesprek in functie van een ander persoon.

Ruud: inderdaad als je ballen hebt dan zou ik die tekst terug zetten!!! (Je hebt het bij het goede eind hoor)
double minibike
forum gebruiker

Twan schreef:
Wim schreef:[
Volledig mee eens Wim. het jammer is dat in dit geval Pien schijnbaar geen mening mag hebben maar dat dat dan meteen vanuit de RAP is terwijl ze zelf al schrijft dat het HAAR PRIVE mening is.

Vele reacties zeggen genoeg dat het altijd vanuit de RAP is als er eens wat gezegt wordt. men MAG gewoon geen eigen/prive mening hebben. Dat blijkt wel.

Ik heb ook een pb gestuurd naar Ruud met de vraag waarom hij nu weer bepaalde personen hierbij moest betrekken. Dit terwijl dat totaal niet op de allereerste post betrekking had. Maar dan wel het verhaal schijnbaar naar zijn handje hier weer terug neer zetten als hij aangesproken wordt op ZIJN post door Pien in dit geval.

Daar hoor je niemand over en dat is toch wel raar. Ook het reageren in het algemeen.

Als iemand zegt dat hij in eerste instantie word gebeld door de Rap...dan reageer ik in mijn post ook met de Rap..

Dus nu achteraf blijkt..dat Pien een prive mening heeft, is dat prima...zoals ik de hele tijd al zeg.....je moet kunnen zeggen wat je wilt..

Dus als Pien uit prive overweging een mening heeft.....zal ik daar niet raar op reageren...brand maar los

Dus ik voorzie alsnog geen enkel probleem....lekker verder discuseren
Misschien halen we er nog positieve informatie uit voor de mensen die wel met plezier rijden op dit moment
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

double minibike schreef:voor de mensen die wel met plezier rijden op dit moment
Ik dus :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Plaats reactie