Zo... dat was het dan weer. Er zit weer een training op. Het was vandaag niet te druk, zo'n 20 rijders waren voor de laatste keer te gast bij PKE.
We hadden dan ook snel weer besloten om alle rijders gezamelijk te laten rijden.
Dit heeft wederom ervoor gezorgd dat iedereen het reuze naar zijn/ haar zin heeft gehad. Zoals ik vorige keer al zei gaat nicky steeds harder. Na wat opwarmen liet zei zeker zien dat ze zeker niet meer thuis hoort in de beginnersklasse. Ook de beginners zie je af en toe eens aanhaken achter een snelle rijder en dan zie meteen vooruitgang.
Er waren vandaag behoorlijk wat schuivers te zien. Het valt ook niet mee als in een bocht je ventiel ervan door gaat. Dan gaat je voorband een eigen leven leiden. Uiteraard is alles weer snel in orde gemaakt en heeft ook hij weer kunnen genieten op de baan.
Zoals bekend was dit laatste training volgens de kalender, maar......... aangezien er nog steeds veel animo is om binnen te rijden ga ik eens kijken of ik hier nog een oplossing voor kan vinden. In mei en/of juni zal ik proberen om nog een wedstrijd te regelen. De data hiervan zullen bijtijds op onze site of hier op het forum bekend gemaakt worden.
Verder wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle positieve reacties en het zeer sportieve rijgedrag. We hebben een leuk seizoen achter de rug. Ook wij als organisatie hebben nog tips gekregen waardoor we in het vervolg de dingen nog beter kunnen organiseren.
Graag tot snel allemaal. bedankt
Gr Rob
PKE Echt 29-4
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
PKE Echt 29-4
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
- dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
yep was vandaag lekker rijden in echt
goed gereden met mennno en nicky was leuk om te zien hoe nicky haar best deed voor ons bij te houden en ik moet zeggen het lukt haar ook nog goed ze komt ons zelfs voorbij was een leuke race (training)
ben benieuwd waneer we weer kunnen rijden in echt
dus was goed geregeld dit jaar in echt, en rob en de rest van pke echt
super tot jullie altijd zow vroeg op waren op de zondag voor de minibike te laten rijden
dus een applause van mijn kant en tot snel weer ziens

goed gereden met mennno en nicky was leuk om te zien hoe nicky haar best deed voor ons bij te houden en ik moet zeggen het lukt haar ook nog goed ze komt ons zelfs voorbij was een leuke race (training)
ben benieuwd waneer we weer kunnen rijden in echt
dus was goed geregeld dit jaar in echt, en rob en de rest van pke echt
super tot jullie altijd zow vroeg op waren op de zondag voor de minibike te laten rijden
dus een applause van mijn kant en tot snel weer ziens
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
-
rubbol
hier ben ik met mn losse ventielen
na drie weken minibiken kan ik wel concluderen dat het langzaam steeds beter gaat nu nog zorgen dat mn ventielen vast zitten en ik mn schoenen niet onder mn wielen steek dan blijf ik in het gelid
ben apetrots dat ik in een groepje kon aanhaken vandaag
heb me wel een tandwiel en een ketting gekost maar dat zijn dan ook 1 van mn laatste chineese onderdelen die nog op de bike zitten
en hoop dat we de foto s te zien krijgen die vandaag zijn genomen door volgens mij de vader van nicky
groetjes martin
hopelijk kunnen we weer snel scheuren in echt want dr moeten nog een paar seconden van mn rondetijden af
na drie weken minibiken kan ik wel concluderen dat het langzaam steeds beter gaat nu nog zorgen dat mn ventielen vast zitten en ik mn schoenen niet onder mn wielen steek dan blijf ik in het gelid
ben apetrots dat ik in een groepje kon aanhaken vandaag
heb me wel een tandwiel en een ketting gekost maar dat zijn dan ook 1 van mn laatste chineese onderdelen die nog op de bike zitten
en hoop dat we de foto s te zien krijgen die vandaag zijn genomen door volgens mij de vader van nicky
groetjes martin
hopelijk kunnen we weer snel scheuren in echt want dr moeten nog een paar seconden van mn rondetijden af
- nicky heuts
- forum gebruiker
- Contacteer:
weer een super dag!
het ging steeds beter en weer veel bij geleerd
vond het ook leuk dat Dragonfly en Menno een beetje bij me bleven
en mij beetje waren aan't puchen om sneller te gaan
en het heeft geholpen
jammer dat ik nu niet meer van Rob bij de beginners mag rijden:-s
geen bekertje meer met het wedstrijdje
achja dat komt wel goed
groetjes Nicky
het ging steeds beter en weer veel bij geleerd
vond het ook leuk dat Dragonfly en Menno een beetje bij me bleven
en mij beetje waren aan't puchen om sneller te gaan
en het heeft geholpen
jammer dat ik nu niet meer van Rob bij de beginners mag rijden:-s
geen bekertje meer met het wedstrijdje
achja dat komt wel goed
groetjes Nicky
-
Navy Green
- forum gebruiker
- Hawk
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hoewel ik er vandaag niet bij was wil ik toch Rob en de Organisatie van PKE bedanken voor de mooie dagen die ik daar heb kunnen verbrengen. Ook mijn dank aan Twan die geholpen heeft met het goed opzetten van de wedstrijden.
Helaas dat ik er vandaag niet bij kan zijn maar de volgende keer komen we zeker; nu zijn we beide bliksemsnel
Dus bedankt !
Helaas dat ik er vandaag niet bij kan zijn maar de volgende keer komen we zeker; nu zijn we beide bliksemsnel
Dus bedankt !