Oftoppic/Chat Toppich voor zeeuwen

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Subito
Moderator
Moderator
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

Franse schreef:Zo mn bike is er klaar voor voor maandag!
Heb alleen mn trekstart er niet op want hij wilde maar niet starten dus daar kijk ik later nog wel naar!
Ik stukje gereden en gaf wat meer gas en trok een weelie :lol: stond ik effe van te kijken en zit lkr power in!
dus kijken hoe het maandag gaat!
tot maandag!

GR Franse
Heb er ook zin in, ben momenteel druk bezig met het bovenste deel van de kuip. Als dat klaar is ben ik helemaal klaar. Nog even de rem afstellen en gaan.
Heb er zin in !!!!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

haha ik ben vanmiddag op me bek gegaan.... :oops:

eel de achterkant van me motor af..... maar heb het weer geplakt (voor zover het ging).

en ik rijd met 6/60 tandwielen.. maar ging toch achterover :D
kit replica!
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Kom maandag alleen kijken mannen, me tai chi moet ik nog helemaal klaar maken en een koppeling voor prepareren en de zelfbouw moet de cilinder nog besteld worden en zeer grondig bewerkt worden even eens als de carters dus dat gaat nog ff duren maar ons zelfbouw kanon is dr de volgende race toch zeker wel bij hopelijk :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
maikel gouw
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door maikel gouw »

ik heb er ook wel weer zin in

heb mn zelfbouw ook weer in elkaar gezet , en loopt echt perfect trekt nog wheely's.

alleen ik rijdt met normale onsteking mn binnerotor ging nog niej passen,

morge ochtend nog even thuis rijden of alles goed staat en dan zijn we er klaar voor :lol:

weer lekker hobbelen over de klinkers :roll:
geukkig heb ik voor en achtervering dat schlt toch al wel iets

to morge

groetjes maikel
. #55 Pocketbike racing #55

. Grc RRz 40cc Bzm
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

maikel gouw schreef:ik heb er ook wel weer zin in

heb mn zelfbouw ook weer in elkaar gezet , en loopt echt perfect trekt nog wheely's.

alleen ik rijdt met normale onsteking mn binnerotor ging nog niej passen,

morge ochtend nog even thuis rijden of alles goed staat en dan zijn we er klaar voor :lol:

weer lekker hobbelen over de klinkers :roll:
geukkig heb ik voor en achtervering dat schlt toch al wel iets

to morge

groetjes maikel
Vertel mij wat achtervering is like heaven op die klinkers :lol:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Subito
Moderator
Moderator
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

:roll: heb medelijden met mij dan.... :lol:
Ik ga zo alles maar eens inpakken en klaarzetten.

Ik ben er rond een uur of 3.
Ik zie jullie daar wel, en ik kan al 1 ding zeggen; HET WORD WARM IN DAT PAK !!!! :shock:
Franse
forum gebruiker

Bericht door Franse »

er staat wel een lekker windje hoor!!

gr Franse
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

sow was een geweldige dag vond ik zelf..

eerste manche ging super goed lekere voorsprong en had super start. dus eerste manche 1e geworden..

2e Manche ging ook lekker had alleen wel wat meer druk en moest alles geven aangezien rik met zen polini scooterino achter me aan zat. na een wat mindere inhaal actie bij een langzamere rijder kon rik me binnen door net pakken in de laatste ronde.

toen voor de laatste bocht stopte de grc er mej :( ike kijk carburateur er af gebroken.. :roll: toen hoorde ik iedereen roepe dat ik moest renne dus ja dan maar rennen he met de bike.. en tja dan toch nog een mooie 2de plaats.. :D en over alles 1e geworden.. 8) 8)
Raytje192
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

steurtje schreef:sow was een geweldige dag vond ik zelf..

eerste manche ging super goed lekere voorsprong en had super start. dus eerste manche 1e geworden..

2e Manche ging ook lekker had alleen wel wat meer druk en moest alles geven aangezien rik met zen polini scooterino achter me aan zat. na een wat mindere inhaal actie bij een langzamere rijder kon rik me binnen door net pakken in de laatste ronde.

toen voor de laatste bocht stopte de grc er mej :( ike kijk carburateur er af gebroken.. :roll: toen hoorde ik iedereen roepe dat ik moest renne dus ja dan maar rennen he met de bike.. en tja dan toch nog een mooie 2de plaats.. :D en over alles 1e geworden.. 8) 8)
Hoe kan je nou eerste wezen overal? Rik was de eerste race 2de en daarna 1ste sta je gelijk in punten maar rik heeft de laatste race gewonnen dus is rik overal winnaar tog ? :lol:

Maar goed wilde vandaag zelf nog mee rijden dus snel me tai chi geprepareerd vanmorgen peert ie bij een stukje testen thuis vast :roll:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

ik ben gevallen :wink:
kit replica!
killerbeast
forum gebruiker

Bericht door killerbeast »

ik heb me titel lekker niet verdedigt. heb ergens anders in het land me goed vermaakt. 8)
Franse
forum gebruiker

Bericht door Franse »

Heb jammer genoeg niet mee kunnen doen :(
Was nog effe testritje aan het doen voordat ik naar de keuring ging en ja toen klapte er een kering uit! er terug in gedaan effe snel maar weer gestart en vloog er weer uit!
Maja nu compleet andere carters gelijk 4 lagerig blok en klaar maken om in ovezande te knalle :twisted:

Heb trouwens nog veel leuke actie fotos en paar filmpjes gemaakt zal binnekort wel effe posten!!!

Gr Franse
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
steurtje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Raytje192 schreef:
steurtje schreef:sow was een geweldige dag vond ik zelf..

Hoe kan je nou eerste wezen overal? Rik was de eerste race 2de en daarna 1ste sta je gelijk in punten maar rik heeft de laatste race gewonnen dus is rik overal winnaar tog ? :lol:

Maar goed wilde vandaag zelf nog mee rijden dus snel me tai chi geprepareerd vanmorgen peert ie bij een stukje testen thuis vast :roll:
nja ze kijken naar allebij de manches.

ik heb de 1e gewoon goed gewonnen eigenlijk nog best een goede voorsprong.

2e manche was echt gewoon spannend! voor mij rik en het publiek zo hoe ik het hoorde.. :P

en ja goed rik had voorderest in de 2e manche geen voorsprong want ik lag hele manche eerst tot de laatste ronde! toen kon rik me voorbij gaan en tja ook in die ronde ging het bij de laatste bocht fout bij mij. dus ik denk dat ze hebben gekeken wie der het meest voor aan heeft gereden.

en tja da was ik dus ja.. goed 1e over alles geworden vind het natuurlijk wel leuk maar was ik 2de vond ik net zo leuk wnt ja gun rik die 1e plaats ook wel aangezien die ook heel goed heeft gereden!

maja hoe dan ook het was echt een super demo vond ik dan.

en tja.. me laatste finish was ook weer eens wat anders he.. :P rennen met de bike over de streep om toch de 2e plaats nog binne te halen en toch me punten te halen.. :P

maar goed morge ofzo maar ff nieuwe carb + ander spruitstuk bestellen.. :wink:
Subito
Moderator
Moderator
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer

Bericht door Subito »

Ok nu ik :lol:

Ben niet echt tevreden met hoe het ging.
Opwarm rondes ree ik te langzaam, blijkbaar moest je toen al gaan racen wou je een beetje vooraan staan.
Dus wat kwam er dan...juist: ik stond achteraan bij de start.
Slecht begin bij beide manches dus.
Naja toen eenmaal de andere kanonnen van onze club al weg waren begon ik met het inhalen van de langzamere, maar ging helaas niet altijd even soepel en daardoor kreeg ik (te) veel achterstand om de koplopers nog in te halen, kwam wel elke keer dichterbij maar het mocht niet baten.

Door een stomme fout in de eerst manche zakte ik terug van plaats 3 naar plaats 5 en eindigde ook 5e.
2e manche op 4 rondes na niet uit kunnen rijden vanwege een lekke achterband :evil:
Dus we gaan even kijken wat we daar aan gaan doen. Plakken of nieuwe velgen + banden.

We hebben het erover gehad en waarschijnlijk zal ik geen demo's meer rijden, puur omdat als ik wat kapot zou rijden het wel een erg duur grapje word. Waarschijnlijk komt er een MT4 voor me waar ik dan manches mee kan rijden, maar dat is nog bij lange na niet zeker.
Eerst die GRC maar eens maken :lol:

Wanneer is de volgede demo ? Dan ga ik even me broertje lief aankijken of ik zijn mini mag lenen 8)
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

hehe lekker gereden :lol:

was een leuke demo en ook erg goed georganiseert :)
Plaats reactie