Gister weer lekker wezen trainen op zwolle, rond half 5 kwam basjee hier aan en hebben we een beetje alles klaargemaakt en toen zijn we samen doorgereden naar de baan ..
Mijn bike liep opzich wel goed ik had veel vermogen alleen is er nog wel meer uit te halen en daar ga ik ook zeker mee aan de slag maar eerst alles goed voor elkaar hebben zoals nieuwe velgen enz dat heb ik allenmaal al liggen alleen moet ik het pasmaken en nieuwe naven hebben maar dat zullen jullie nog wel zien
Aangezien ik al mijn boormachines kapot had gedraaid moest ik snel nog een andere starter maken , eerst een van een honda 500 motor de startmotor gebruikt maar die trok het niet om me blokje te starten direct op de krukas
Toen snel een vriend gebeld en die kon bij een naastgelegen revisie bedrijf een startmotor van een auto regelen ... na enig ombouw werk werkte deze goed en kon ik mijn puchje eindelijk goed starten
Na even te hebben gereden ging het steeds weer beter .. op een gegeven moment was iedereen een beetje ingereden en gingen ze met hele groepen rijden .. en net op het moment dat ik steeds verder richting de groep kwam voelde ik weer wat los zitten bij mijn voet ... ja hoor stepje afgebroken
Maar het was wel weer een geslaagd dagje
Lars