We gaan het zien, maar zorg dan wel dat je kap er ff goed uitziet
Nee geintje...veel succes met je mini en ik ga je nog wel tegenkomen op de kartbaan en demo's
Groeten Sven
btw: bekkiefummie ????
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Raytje192 schreef:Ha Bek
had je wel kunnen vertellen dat je krukas dat niet leuk ging vinden hoor. Rob zun krukas brak al toen wij zijn 40cc goed gekieteld hadden
Man....... voordat dat cilindertje er weer terug opging had me krukas al zoiets van: Nee ik ga nu al ondervoorbehoud breken, dit is te veel voor mij
en idd, ff rondje middelburg (1,5 uur gereden van de 4).......het was gas open trekken richting rechte stuk en het was ineens dood stil (te stil)......stond in 1 klap zo vast als een huis.....cilinder kapot, krukas maar niet over te spreken....carters iets licht beschadigd.
je moet ook geen dingen gaan doen waar die chineesje niet voor gemaakt zijn
Maargoed, een beetje leuk getunede cilinder kom je ook een heel eind.
En wil je verder, dan zal je toch fabrieks onderdelen moet gaan installeren.
Dus bekkie...gewoon ff een BZM krukas kopen ( net als Rob )
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
tjah kan ik der aan doen dat die chinese meuk geen -+ 10pk aan de krukas kunnen hebben ging net zo lekker, was net aan het "in" komen op dat ding, stopt ie der mee
Subito schreef: je moet ook geen dingen gaan doen waar die chineesje niet voor gemaakt zijn
Maargoed, een beetje leuk getunede cilinder kom je ook een heel eind.
En wil je verder, dan zal je toch fabrieks onderdelen moet gaan installeren.
Dus bekkie...gewoon ff een BZM krukas kopen ( net als Rob )
nee hoor... komt ander blok (denkik) wat gelijk weg wordt gebracht (denkik). en als die klaar is....dan is ie wel snel