met vriendelijke groet
minibikeracer_mck
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Als je, je bike volledig op 2t laat rijden wel ja dan kan hij vast lopen. (ik weet niet of de bike dan wel loopt). Je moet het mengen met euro 95 of 98 maakt niet uit. (www.mengverhouding.tk)vwdude schreef:ik heb onlangs een pocketje gekocht, maar is het ok dat ik die laat rijden met 2-takt benzine? of zou dit schadelijk kunnen zijn?
grtzz
hij rijd goed op 2t benzine dus eigelijk gewoon nieuwsgierigsteef1 schreef:Als je, je bike volledig op 2t laat rijden wel ja dan kan hij vast lopen. (ik weet niet of de bike dan wel loopt). Je moet het mengen met euro 95 of 98 maakt niet uit. (www.mengverhouding.tk)vwdude schreef:ik heb onlangs een pocketje gekocht, maar is het ok dat ik die laat rijden met 2-takt benzine? of zou dit schadelijk kunnen zijn?
grtzz
2-takt benzine heb je altijd nodig bij een tweetakt motor (dus benzine gemengd met 2-takt olie), mengverhouding 1:35 - 1:40 is goed (1l olie op 35 of 40l benzine). Een tweetakt motor heeft geen gescheiden smeersysteem zoals bij 4-takt dus wordt de motor gesmeerd door je benzine-olie-mengeling.vwdude schreef:ik heb onlangs een pocketje gekocht, maar is het ok dat ik die laat rijden met 2-takt benzine? of zou dit schadelijk kunnen zijn?
grtzz