zo nadat me bike een hele tijd heeft stilgestaan rijdt hij nu uiteindelijk weer
Het valt niet mee om goede ringetjes te krijgen voor een b1 ben uiteindelijk bij toeval gestuit op m3 versnellingsbakringetjes doordat me pa ze bak erafhaalde
nu ga ik even me bike weer helemaal mooi maken en waarschijnlyk zondag rijden in poeldijk
en in de toekomst ga ik er waarschijnlijk:
stage 6 toerenteller/temp meter
killswitch
hk koppeling
49cckit
21mm carb in combinatie met de 49cckit
erop zetten en meer ideën zijn welkom
Aan de nmc/fabrieks rijders hoelang zijn jullie stepjes?
groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
zo me bike 2 weken geleden maar weer eens uit de schuur gehaald en veel lef verzameld om er toch weer op te stappen. alles weer rijklaar gemaakt stage 6 toeren/temp meter er gelijk eropgezet en op naar poeldijk. Het ging wel aardig nadat de koppeling een heel stuk losser staat tog kan die nog wheelies maken maar ik ben wat aangekomen en kan hem nu een stuk beter houden. Helaas werd me uitlaat in poeldijk wel zo warm dat me bike ging inhouden hij warmt namelyk myn benzintank op dus hitteband besteld. maandag met koninginnedag gereden en dat ging ook wel lekker heel erg veel overtoeren waarschijnlyk omdat ik een 6 voortandwiel heb en er waren heel erg lange rechte stukken. Misschien is dat ook nog wel me koppeling maar dat lykt me sterk, maar het is wel telkens in de buurt van topsnelheid dat me bike gaat inhouden iemand ideeën waardoor dit komt?
Mijn tankzit combinatie is ook gescheurd dus ik wil graag een nieuwe kopen ik hoorde iemand over polyester kappen dat die beter zijn weet iemand waar je dit kopen kunt?
greetz bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P