Dag mensen ik heb geen slicks maakt dat erg veel uit op een kartbaan?
ik hoor mensen zeggen dat je zo op je bek glijd is dat zo of valt dat wel mee?
Slicks
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- RACERKE_74
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Subito
- Moderator

- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
Niet echt een antwoord op z'n vraag heRACERKE_74 schreef:pmt banden zijn de beste b hardste den heb je t40nog zachter is t41 en de zachtste is de r de meeste rtijden met een t41
@ Korver: Nee het maakt in princiepe niet uit of je slicks hebt of niet. Echter hebben de chinese bandjes uberhaupt niet zoveel grip, dus zal je nog wel eens wegglijden. Zelf rij ik nu ook weer op profielbanden, maar merk weinig verschil.
Wil je echt verzekerd zijn van grip, dan zal je toch wat moeten investeren. In dit geval in PMT of SAVA banden.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen 
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Slicks
Het ligt aan je rijstijl en wat voor bike je hebt, met me tai chi reed ik ook altijd op chinezen banden, en ik kon daar heel gek mee doen. Reed met me tai chi op chinezen banden tussen fabrieksbikes op indoor kartbaan. Maar dan rij je echt op de grens van die banden. Ik sleet een setjes standaard banden ook binnen 3 avondjes kartbaan helemaal weg. Waren soort profiel banden met schroefjes dr in en na 3 avondjes waar het helemaal slicksKorver schreef:Dag mensen ik heb geen slicks maakt dat erg veel uit op een kartbaan?
ik hoor mensen zeggen dat je zo op je bek glijd is dat zo of valt dat wel mee?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder