Als je een powerbox wilt istalleren welke aanpassingen moeten er dan aan je spruitje gemaakt worden?
alvast bedankt
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Korver schreef:Hey, Ik had een vraag:
Als je een powerbox wilt istalleren welke aanpassingen moeten er dan aan je spruitje gemaakt worden?
alvast bedankt
Nippeltje monteer je door een gaatje in je spruitstuk te borenFranse schreef:Korver schreef:Hey, Ik had een vraag:
alvast bedankt
aan je spruitstuk moet 1 ding veranderd worden en dat is een nippel monteren zodat je de slang van je powerbox erop kan zetten!!
Gr Franse
Dus als jij een gaatje in je spruitstuk boort heb jij gelijk een nippeltje ?Ultimate schreef:Nippeltje monteer je door een gaatje in je spruitstuk te borenFranse schreef:Korver schreef:Hey, Ik had een vraag:
alvast bedankt
aan je spruitstuk moet 1 ding veranderd worden en dat is een nippel monteren zodat je de slang van je powerbox erop kan zetten!!
Gr Franse
Antwoord lijkt me duidelijkFranse schreef:Korver schreef:Hey, Ik had een vraag:
alvast bedankt
Gr Franse
hohoTwan schreef:Ben benieuwd wat je met de powerbox wilt bereiken?
Extra vermogen zul je niet krijgen hoor. Er zijn er al zoveel die dit gedaan hebben met als resultaat 0