ik was bezig met de ontsteking zoals verder op deze forum maar er werd afgehaakt nu ben ik zo ver dat hij loopt met de cineese ontsteking zonder de moeilijke formules gewoon proberen zuiger bovenste stand bobine en magneet op het vliegwiel iets er voor en vastzeten en hij starte nu alleen nog de fijnafsteling komt nog maar zoals op de forum de spiebaan kun je niet gebruiken en uiteraard de fotos komen nog ik heb de bobine op de grondplaat gemonteerd toen de zuiger in het bdp gezet de magneet van de spoel tussen de bobine en goed vast gedraaid dan start hij en kun je door de gluef in de grondplaat vande ontsteking goed op tijd zetten heb net op die van mij gereden gaat perfekt http://www.youtube.com/watch?v=edwNR_meS18
hier is hij werkend te zien
Laatst gewijzigd door cracy frog op vr 18 mei 2007, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
Nee neit hetzelfde effext. Het voordeel is dat je een lichter vliegwiel hebt als origineel en je hebt geen last meer van vleigende contactpunten bij hogere toeren
het komt door het forum iedereen is er mee bezig maar niemand heeft het afgemaakt ik wel en ik vind het loopt goed en is goed aftestellen en inderdaat een hpi is erg duur en ook 2e hands kom je er niet aan onder de 100eu
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:het komt door het forum iedereen is er mee bezig maar niemand heeft het afgemaakt ik wel en ik vind het loopt goed en is goed aftestellen en inderdaat een hpi is erg duur en ook 2e hands kom je er niet aan onder de 100eu
Zeg maar gerust dat je ze zelden ziet on der de 130/140
Blijft HPI natuurlijk wel aardig wat beter want die heeft een curve maar met dit ben je wel van je contactpunten af en lichter vliegwiel
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder