Bougiedop vervangen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Bougiedop vervangen
Hallo,
Mijn vraag is hoe kan ik mijn boegie dop vervangen door 1 van ngk?
Want de boegie dop van me chineesje kan je er niet vanaf draaien en de kabel is afgebroken.
Gr Bastiaan
Mijn vraag is hoe kan ik mijn boegie dop vervangen door 1 van ngk?
Want de boegie dop van me chineesje kan je er niet vanaf draaien en de kabel is afgebroken.
Gr Bastiaan
maar hoe moet ik dat dan schroefen als er geen schroefdraad op die kabel zit? of moet ik het er als het ware gewoon opdrukken?Marvin15 schreef:Waar is de kabel vanaf gebroken?
Als hij van je dop is gebroken kun je gewoon die nieuwe erop schroefen.
Als hij van je bobine is gebroken word het waarschijnlijk een nieuwe bobine
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
In je bougiedop zit als het ware een schroefje.
Dit schroefje druk je IN je bougiekabel (bougiekabel bestaat aan de buitenkant uit rubber, de binnenkant zit soort koperdraad in, voor de geleiding van de vonk ), de bougiedop druk je erop en draai je rechtsom je kabel in.
Niet te los, niet te vast.. en dan gaat t goed
Ik raad een Siliconendop aan, die zijn waterdicht en flexibel, dus knappen niet kapot.
Dit schroefje druk je IN je bougiekabel (bougiekabel bestaat aan de buitenkant uit rubber, de binnenkant zit soort koperdraad in, voor de geleiding van de vonk ), de bougiedop druk je erop en draai je rechtsom je kabel in.
Niet te los, niet te vast.. en dan gaat t goed
Ik raad een Siliconendop aan, die zijn waterdicht en flexibel, dus knappen niet kapot.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Een rode Champion bougie dop bijvoorbeeld, die kan je in 2 verschillende versies krijgen, 1 voor waar een bolletje op de bougie geschroefd zit, en 1 waar dus geen bolletje zit maar alleen schroefdraad.
Zelf rijd ik der op me scoot en op me minibike mee, ik heb nog nooit problemen gehad met deze doppen..goed spul!!
Zelf rijd ik der op me scoot en op me minibike mee, ik heb nog nooit problemen gehad met deze doppen..goed spul!!