taichi_aka_yamashi schreef:maar kan ik niet bijv. een daglecentie aanvragen en dan een dagje mee doen en dan sochtends inschijven bijv als ik zaterdag naar vledder ga
In de klasse 0 rijden nu slechts 6/7 man en vrouw, dus je zou er zat tussen kunnen ! kan je een dagje de sfeer proeven en kijken hoe je rijdt.
als je te snel bent voor klasse 0, dan kom je daar snel genoeg achter en kan je je eventueel volgend jaar inschrijven voor een Senioren klasse.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Nou dat vroeg ik me dus ook af; zo een openbekerwedstrijd lijkt me ook erg leuk.
Maar hoe gaat dat nu allemaal? Kun je je gewoon inschrijven (quanta costa?) en dan gewoon de kwalificatie en races/trainingen mee rijden? En wordt je bike dan nog gekeurd ofzo?
Kan ook zijn dat dit alles op de site van RAP staat, heb hier nog niet op gekeken sorry.....
openbeker wedstrijd gaat gewoon volgens het nmc regelement (te downloaden @ www.pocketbikes.nl ) , als je zorgt dat je een goedgekeurde fiets onder je kont hebt, en die door de technische keuring komt, (bij mij werd @ staphorst o.a. naar de remmen gekeken)
en het vermogen heeft voor de klasse die je wil rijden (hangt van gewicht en klasse af) , kan je gewoon rijden.
ik ben ongeveer 40 kg met alles erop en eraan 45 ofzo en heb een 5.3pk precies dm telai. en zou zeker nog met dit seizoen eventjes mee doen denken jullie dat ik dan een beetje snel ga als je het ziet aan de filmpjes
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
taichi_aka_yamashi schreef:ik ben ongeveer 40 kg met alles erop en eraan 45 ofzo en heb een 5.3pk precies dm telai. en zou zeker nog met dit seizoen eventjes mee doen denken jullie dat ik dan een beetje snel ga als je het ziet aan de filmpjes