ja die rondingen moeten er nog van af maar heb vandaag eerst een spiebaan erin gemaakt hij ging toch nog verlopen daar ben ik nu vanaf ik heb ook in de grondplaat langere gleufen gemaakt dan volgas en met het verdraaien van de grondplaat kun je de toeren goed afstellen ging perfect
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:ja die rondingen moeten er nog van af maar heb vandaag eerst een spiebaan erin gemaakt hij ging toch nog verlopen daar ben ik nu vanaf ik heb ook in de grondplaat langere gleufen gemaakt dan volgas en met het verdraaien van de grondplaat kun je de toeren goed afstellen ging perfect
Lekker Beun hahaha
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
wat zou je denken vocabulaire niet zo heel groot nog ofwat ?
lekker ben = lomp gedaan .. beunhaas enz enz
Is geen kwaadaardige opmerking iig ..maar het is jou keus het zo te doen ..[/quote]
dit is de grove setup ondat niemand het heeft afgemaakt hij moet namelijk nog helemaal afgewerkt worden maar dan moest hij het wel eerst doen anders ga ik er geen tijd insteken snap je
cracy frog schreef:ja die rondingen moeten er nog van af maar heb vandaag eerst een spiebaan erin gemaakt hij ging toch nog verlopen daar ben ik nu vanaf ik heb ook in de grondplaat langere gleufen gemaakt dan volgas en met het verdraaien van de grondplaat kun je de toeren goed afstellen ging perfect
Dat zegt hij
Conisch opsluiten moet ook genoeg zijn
Daarom vraag ik er ff naar
lol
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
ik had hem eerst conisch opgesloten maar op de een of andere manier ging hij toch iets verlopen dus heb ik op de plaats waar de spiebaan in de krukas zit in de rotor een spiebaan erin gevijld met eenklein vijltje