Update ;
Eidenlyk een radiateur die niet lekt! Heb het een beetje om laten bouwen door een vriend van me! Nu is het waterslangpotje-aansluitingspijpje {Pfff} naar links gemaakt en goed vast gesoldeerd!
ook is het slangetje wat op je Cilinder kop gaat een stukje langer geworden, anders paste het niet!
sow, wat is dat voor schijt werk daar op johh??? heeft daar een vogel op zitten schijten ipv dat dat dicht gesoldeerd is?? sorry maar dat ziet er echt niet netjes uit, en ik betwijfel ook of het lang dicht zal blijven....
ba-searcher!! schreef: sow, wat is dat voor schijt werk daar op johh??? heeft daar een vogel op zitten schijten ipv dat dat dicht gesoldeerd is?? sorry maar dat ziet er echt niet netjes uit, en ik betwijfel ook of het lang dicht zal blijven....
haha ik probeerde het tenminste nog netjes te zeggen op msn
Het ziet er op de foto misschien niet netjes uit , maar in het echt is het wel netjes gedaan hoor. niet net zo als hoe ze het leveren maar het houd wel . als ik er zwart over spuit zie je er haast niets van!
als dit van mij had geweest had ik bij die kerel recht terug in ze handen geduwd.......dit doe je maar overnieuw, en ik neem het pas aan als het echt netjes is gesoldeerd!!!
dit neem ik niet eens aan zo, sterker nog.......hoe durft ie dit zo te verkopen aan iemand anders???
Maten verkopen niets aan elkaar maten helpen elkaar gratis! Dus : Ik heb hier niet voor betaald, hij lekt niet. me minibike doet het? dus wat doen mensen moeilijk?